دفاع شخصی
سهراب كیهانی :

عمل جراحی عباسعلی با موفقیت انجام شد

عمل جراحی عباسعلی با موفقیت انجام شد

به گزارش دفاع شخصی پزشک معالج عضو تیم ملی کاراته بانوان ایران اظهار داشت: عمل زانوی لطمه دیده خانم عباسعلی با موفقیت انجام شد و به شرایط پیش از لطمه دیدگی برگشت.



دکتر سهراب کیهانی در گفتگو با خبرنگار مهر به انجام عمل جراحی روی زانوی لطمه دیده ورزشکار المپیکی ایران اشاره نمود و اظهار داشت: امروز یکشنبه عمل جراحی روی رباط لطمه دیده این ورزشکار انجام شد و به لطف خدا عمل بسیار موفق و عالی بود.
وی افزود: تمام ایرادهایی که در منطقه لطمه دیده وجود داشت رفع شد و زانو به شرایط پیش از مصدومیت برگشت تا این ورزشکار بتواند بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت و تمرینات بدنسازی به تاتامی برگردد و برای ایران افتخارآفرین باشد.
دکتر کیهانی در مورد زمان بازگشت حمیده عباسعلی به میادین اظهار داشت: تا سه ماه آتی باید فیزیوتراپی و برنامه های درمانی اش را پیگیری کند و پس از آن تمرینات بدنسازی را شروع کند و از هفت ماه دیگر می تواند وارد تاتامی شود.

این پزشک جراح که تعداد زیادی از ورزشکاران ایران را عمل کرده و هفت ورزشکار کاروان ورزش ایران نیز توسط وی تحت عمل جراحی قرار گرفته بودند در آخر اظهار داشت: حمیده عباسعلی جزو سرمایه های ورزش ایران است و باید با وسواس و دقت بالا عمل جراحی روی زانوی او صورت می گرفت تا بتواند بعد از دوران نقاهت و تمرینات ویژه باردیگر به میادین برگردد و برای کشورمان مدال کسب کند.
دکتر کیهانی در آخر اظهار داشت: حمیده عباسعلی بزودی بازخواهد گشت تا باردیگر برای کاراته ایران مبارزاتش را شروع کند و در مسابقات جهانی سال آینده به مدال نائل شود.


منبع:

1400/06/10
11:41:45
5.0 / 5
566
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد