دفاع شخصی

ورزشکاران هندی تنها مهمانان مسابقات تکواندو به میزبانی ایران

ورزشکاران هندی تنها مهمانان مسابقات تکواندو به میزبانی ایران

به گزارش دفاع شخصی سه رویداد بین المللی تکواندو در حالی دهه سوم مهرماه در تهران برگزار می شود که تابحال فقط تعداد معدودی تکواندوکار هندی ثبت نام کرده اند.



به گزارش دفاع شخصی به نقل از مهر، بنا بر اعلام فدراسیون تکواندو دهمین دوره جام باشگاه های آسیا روز ۲۱ مهرماه، سی و یکمین دوره مسابقات جام فجر طی روزهای ۲۲ تا ۲۴ مهر و سومین دوره رقابت های آزاد آسیا در ایام ۲۵ تا ۲۸ مهرماه به میزبانی کشورمان و در تهران برگزار خواهد شد؛ مسابقاتی که در این دوره هم مانند چند سال قبل باید شاهد رقابت تکواندوکار با آتیه داخلی باشیم.
بر اساس اطلاعات ثبت شده بر روی سایت مسابقات برای جام باشگاه های آسیا تنها یک تیم از هند برای حضور در تهران اعلام آمادگی کرده و دو تیم عراقی هم چون گذشته در این رقابتها حاضر خواهند بود.
در جام فجر هم ۹۲ تکواندوکار داخلی ثبت نام کرده اند و نام هیچ تکواندوکار خارجی دیده نمی گردد اما جهت شرکت در سومین دوره رقابتهای بین المللی ۱۲۴ تکواندوکار ثبت نام کرده اند که تنها نام سه تکواندوکار از کشور هند در بین تکواندوکار داخلی دیده می شود.
با وجود هزینه بالای ثبت نام برای تکواندوکاران داخلی، استقبال خوبی از جانب جوانان علاقمند و با آتیه از این رقابتها شده است.
نکته اصلی اینجاست که نام این رقابتها بین المللی است و طبق قوانین فدراسیون جهانی اگر در هر وزن تکواندوکاران شرکت کننده کمتر از چهار کشور باشد، امتیاز آن برای نفرات برتر در رنکینگ جهانی ثبت نخواهد شد.
باید منتظر ماند و دید آیا این رقابتها با این تعداد شرکت کننده برگزار می شود و یا در مدت زمان باقی مانده تعداد شرکت کننده ها به حد نصاب برگزاری خواهد رسید یا خیر؟

1400/06/31
16:26:11
5.0 / 5
901
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد