دفاع شخصی
رئیس هیئت كشتی لرستان خبر داد:

اعلام آمادگی 24 تیم برای مسابقات کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور

اعلام آمادگی 24 تیم برای مسابقات کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور

لرستان رئیس هیئت کشتی لرستان از اعلام آمادگی ۲۴ تیم جهت شرکت در مسابقات کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور که به میزبانی کوهدشت برگزار می شود، اطلاع داد.


فرید بهرامی در گفتگو با ایسنا ضمن اشاره به این که لرستان در کشتی حرف های زیادی برای گفتن داشته و دارد، به میزبانی باردیگر استان در رده نونهالان اشاره نمود و اضافه کرد: لرستان پس از سالیان سال هم اکنون در تیم ملی بزرگسالان عضو فیکس دارد و توانسته اند مقام های جهانی و آسیایی کسب کنند.
وی بیان نمود: به خاطر این که بتوانیم نسل نو در کشتی لرستان همانند سرلک، قیاسی و... ایجاد نماییم مجبوریم روی رده های پایه کار نماییم و تجربه نشان داده هر چه در این رده کار نماییم به نفع کشتی استان و حتی کشور است.
بهرامی گریزی به قهرمانی لرستان در مسابقات کشتی آزاد نونهالان که در الیگودرز به دست آمد زد و تصریح کرد: حداقل دو یا سه نفر از این کشتی گیران استان می توانند سالهای بعد جز تیم ملی باشند.
رئیس هیئت کشتی لرستان با اشاره به اینکه از راه همین مسابقات و توریسم ورزشی می توانیم استان را بیشتر و بهتر معرفی نماییم، اذعان کرد: همانگونه که برخی محصولات لرستان با برند شهرهای دیگر مطرح می شوند هم اکنون در کشتی کوهدشت هم همین اتفاق درحال رخ دادن است.
بهرامی خاطرنشان کرد: بیشتر کشتی گیرهای فرنگی که در سطح ایران و دنیا مطرح می شوند اصالتا لر هستند و سوال اینجاست چرا باید استعداد و ظرفیت ما با نام شهر و استان دیگر کشتی بگیرد؟
وی ضمن اشاره به این که میزبانی الیگودرز بسیار عالی بود و همه از آن رضایت داشتند، تصریح کرد: به صرف این که امکانات نداریم نباید از میزبانی محروم شویم هر چند اذیت می شویم اما سبب می شود زیرساخت ها تقویت شده و امکانات بیشتری به سمت استان سرازیر شوند.
رئیس هیئت کشتی لرستان در ادامه با اشاره به اینکه میزبانی مسابقات فرنگی نونهالان کشور علاوه بر تقویت کوهدشت سبب جذب گردشگر هم می شود، اظهار داشت: این رقابت ها با رعایت پروتکلهای بهداشتی روزهای ۱۸ و ۱۹ مهرماه در سالن شهید عالی پور شهرستان کوهدشت برگزار می گردد.
وی خاطرنشان کرد: همه استانهای قوی یا ضعیف در کشتی نمایندگان خویش را به این مسابقات می فرستند و این شهرستان و استان آمادگی پذیرش کشتی گیران نونهال را دارد. هر چقدر میزبان رده های مختلف باشیم به نفع ورزش استان است.
بهرامی اظهار داشت: تا امروز ۲۴ تیم اعلام آمادگی کرده و مدارک خویش را تحویل داده اند که چهار تیم اسکان داده شده اند.
وی ادامه داد: ۵ تا ۶ تیم دیگر هم مقرر است مدارک خویش را تحویل دهند و امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای آنها باشیم.
گفتنی است رقابت های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور هم ۸ و ۹ مهر به میزبانی الیگودرز برگزار شده بود.




منبع:

1400/07/17
20:09:19
5.0 / 5
688
تگها: تیم , رقابت , شركت , لیگ
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد