دفاع شخصی
نایب رئیس بانوان تكواندو:

با تلفیقی از باتجربه ها و جوانان به عربستان می رویم

با تلفیقی از باتجربه ها و جوانان به عربستان می رویم

به گزارش دفاع شخصی نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو اظهار داشت: با تلفیقی از جوانان و با تجربه ها به مسابقات آزاد قهرمانی جهان در عربستان می رویم.



به گزارش دفاع شخصی به نقل از ایسنا، نخستین دوره مسابقات آزاد قهرمانی جهان تکواندو زنان ۲۰۲۱ (۴G)، در ایام چهارم تا ششم آذر به میزبانی "ریاض" عربستان برگزار می گردد.
زهرا سروی نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو درباره تیم اعزامی به مسابقات عربستان، اظهار داشت: هفته گذشته رقابت های انتخابی تیم ملی با حضور مدال آوران طلایی سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر و سومین دوره رقابت های بین المللی آزاد آسیا، مدال آوران بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و منتخبین کمیته فنی انجام شد.
وی ادامه داد: ترکیبی در همان مقطع زمانی اعلام گردید اما باتوجه به شرایط، برخی تغییرات داشتیم و در نهایت با تلفیقی از جوانان و با تجربه ها در مسابقات آزاد قهرمانی جهان ریاض حضور پیدا می نماییم تا انشاءالله تکواندوکاران توانمند کشورمان با کسب امتیاز این رویداد بتوانند جایگاه خویش را در رنکینگ ارتقاء داده و کار راحت تری در رویدادهای پیش رو داشته باشند.
سروی در ادامه اظهار داشت: سعیده نصیری در وزن ۴۶- کیلوگرم، غزل سلطانی در وزن ۵۳- کیلوگرم، ناهید کیانی و زهرا شیدایی در وزن ۵۷- کیلوگرم، کوثر اساسه و نرگس میرنوراللهی در وزن ۶۲- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در وزن ۷۳- کیلوگرم و زینب اسماعیلی در وزن ۷۳+ کیلوگرم ترکیب تیم ملی تکواندو را می سازند.
نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو اشاره کرد: مربیانی در مسابقات ریاض می توانند بعنوان کوچ فعالیت کنند که مدرک کوچینگ سطح دو بین المللی داشته باشند؛ کمرانی، یاسایی و فولادی تنها این مدرک را دارند که باتوجه به سرمربیگری تیم ملی تکواندو ناشنوایان توسط یاسایی، جهت شرکت در این رویداد از فولادی استفاده خواهیم کرد.
ایشان سپس اظهار داشت: به همین دلیل هدایت این نفرات در این رویداد برعهده مهرو کمرانی بعنوان سرمربی و ریحانه فولادی بعنوان مربی است؛ خانم درستی همچنان مربی تیم ملی بوده اما متاسفانه باتوجه به شرایطی خاصی که برای ایشان به وجود آمده امکان همراهی تیم در مسابقات ریاض را نداشتند.
سروی در آخر اظهار داشت: باتوجه به امتیازات بالایی که این رویداد دارد، امیدوار هستم تکواندوکاران کشورمان بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند و بهترین نتیجه را کسب کنند.




منبع:

1400/08/20
13:50:50
5.0 / 5
553
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد