دفاع شخصی
بسحاق :

هر کس از تکواندو انتقاد کند سرکوب می شود

هر کس از تکواندو انتقاد کند سرکوب می شود

به گزارش دفاع شخصی مربی پیشین تیم ملی تکواندو اظهار داشت: تکواندو ایران چند سالی است در سراشیبی سقوط قرار گرفته و بیان وضع موجود و هشدار به تکرار شکست ها نتیجه اش دو سال محرومیت برای بنده است.



علی محمد بسحاق با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر درباب حکم محرومیت خود اظهار داشت: روز دوشنبه ۱۷ آبان ماه به فدراسیون مراجعه کردم و حکم فوق دو سال محرومیت از کارهای تکواندو و مبلغ ۱۰ میلیون تومان جریمه به سبب گفتار اهانت آمیز و بیان مطالب خلاف واقع در رسانه و خبرگزاری ها به بنده ابلاغ گردید.
وی در مورد علت غیبت در نشست کمیته انضباطی اظهار داشت: از هدف و انگیزه تشکیل چنین جلسه ای باخبر بودم و بنا بر این تصمیم گرفتم به جلسه ای که نتیجه اش از قبل مشخص است، نروم. اینطور اقدامات از طرف مدیریت فدراسیون تکواندو مسبوق به سابقه است که اگر عملکرد، مسائل و اتفاقات تکواندو را مورد نقد قرار گیرد، این چنین سرکوب می شود.
مربی پیشین تیم ملی تکواندو افزود: بنده مطالبی را برمبنای خروجی عملکرد مدیریتی فدراسیون تکواندو در المپیک ۲۰۱۶ ریو و ۲۰۲۰ توکیو برابر با مستندات موجود نقد و بررسی کردم و امیدوار هستم آقایان مسئولی که بنده را محروم کردند مستندات مربوط به «گفتار توهین آمیز» را شفاف اعلام کنند!
وی افزود: چطور مطالب بنده اهانت آمیز بوده؟ چطور این مطالب در خبرگزاری ها و رسانه های تصویری منعکس شده و باردیگر از من دعوت کرده اند که چنین مسائلی را بگویم؟ بدون شک اگر چنین بود هیچ گاه از بنده برای تداوم این مصاحبه ها در مراحل های بعدی دعوت بعمل نمی آمد! این که بیان مطالب خلاف واقع داشتم کجا بوده است؟
بسحاق اضافه کرد: نتایج تیم ملی در المپیک توکیو و قهرمانی آسیا در لبنان چه بوده است؟ در المپیک ۲۰۱۶ ریو چه بلایی بر سر آن تیم ملی و کادر فنی توانمند آمد و نتیجه کسب شده چه بود؟ اینها که برای همه مردم ایران واضح و مشخص است و من بعنوان کارشناس و کسی که سال ها در تیم ملی حضور داشته و تمام مسائل و معضلات مربوطه را که چه بلایی سر تیم ملی تکواندو ایران آمده را در رسانه ها مستند تشریح کردم. آیا بنده خلاف واقع صحبت کردم؟ اگر خلاف واقع برابر اتفاقات که پیش آمده بجای انتقاد، از مدیریت فدراسیون تعریف و تمجید داشتم، به مذاق آقایان خوش می آمد؟
این کارشناس تکواندو با اشاره به اینکه همه مسئولان باید پاسخگوی عملکردشان باشد اظهار داشت: آقایان یادشان رفته این مجموعه شخصی نیست بلکه یک مجموعه وابسته به دولت و بیت المال است و باید به تمامی مسائل و اتفاقات در تمامی بخش ها و حوزه ها، پاسخگو باشند.
مربی پیشین تیم ملی افزود: خبرگزاری های مختلف و رسانه تصویری را در ۱۲ سال قبل بررسی کنید تا متوجه شوید چه تعداد از قهرمانان المپیک، جهان و آسیا که سال های سال برای ایران افتخار آفریدند و دل مردم را شاد کردند، نسبت به نوع عملکرد، رفتار و موارد دیگر مصاحبه کردند. آیا بیان حقایق از زبان سرمایه های ملی که بنا به تخصص، تجربیات، دانسته ها وبیان می شود، خلاف واقع و توهین آمیز است؟ وقتی حقایق بر همگان مشخص است چگونه می شود خلاف واقع؟
بسحاق در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بنده به عنوان یک دلسوز که در دوران جنگ تحمیلی، از ۱۶ سالگی بعنوان بسیجی به جبهه های حق مقابل باطل اعزام و بعنوان رزمنده حضور داشته و چه هم اکنون بعنوان یک قهرمان ملی در سالهای قبل و مربی ملی که نظام برای بنده میلیون ها تومان هزینه کرده است، وظیفه شرعی، ملی، اخلاقی و انسانی خود می دانم که واقعیات را مطرح کنم تا مسؤلین باخبر شوند در مجموعه ای که میلیاردها تومان منابع مالی و اموال بیت المال هزینه می گردد چه خبر است.
مربی پیشین تیم ملی اشاره کرد: این مسائل را مطرح می کنم تا اگر اشکالات و ایراداتی وجود دارد پیگیری و اقدام نمایند تا عواقب زیان بار بعدی آن گرفته شود و اگر نیاز به تصمیمات صحیح مدیریتی باشد در این خصوص اقدامات عاجل صورت پذیرد تا فدراسیون تکواندو از این وضعیت اسفبار رهایی یابد،
وی در آخر اظهار داشت: موضوع حکم محرومیت را نیز از مراجع قضایی پیگیری خواهم کرد، ولی بعنوان عضو کوچکی از خانواده تکواندو ایران از جناب آقای دکتر رئیسی رییس جمهور مردمی که فرد عدالت خواه، دلسوز نظام و انقلاب، فساد ستیز و حامی مظلومان و سرمایه های ملی و منافع ملی هستند و اقدامات بهادار و شایسته ایشان چه در قوه قضائیه و دولت بر همگان آشکار است، خواهشمندم به این مساله و چالش های عمیق چندین ساله بصورت جدی ورود نمایند تا حقایق مشخص شود.


منبع:

1400/08/21
13:36:00
5.0 / 5
618
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد