دفاع شخصی
صالحی امیری:

ناکامی در المپیک نمی تواند ملاک ارزیابی عملکرد فدراسیون تکواندو باشد

ناکامی در المپیک نمی تواند ملاک ارزیابی عملکرد فدراسیون تکواندو باشد

رئیس کمیته ملی المپیک اظهار داشت: در ارزیابی سال قبل کمیته ملی المپیک، تکواندو جزو سه رشته برتر ورزش قهرمانی قرار گرفت؛ حمایت همه جانبه از این رشته جزو اولویت های ماست و مطمئن باشید همیشه در کنار تکواندو می مانیم.


به گزارش دفاع شخصی به نقل از ایسنا، مراسم اختتامیه پنجمین دوره بین المللی مربیگری تکواندو به میزبانی کشورمان، عصر امروز(یک شنبه) با حضور دکتر رضا صالحی امیری و کیکاووس سعیدی رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک، سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو و "یون یونگ سون" رئیس مرکز آکادمی کوکی وان در فدراسیون تکواندو برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سیدمحمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو اظهار داشت: پنجمین دوره بین المللی تکواندو با وجود همه سختی ها و پیگیری هایی که برای دریافت میزبانی داشتیم، به پایان رسید. فدراسیون تکواندو ایران از سال ۱۳۹۲ که مرکز آکادمی کوکی وان موافقت نمود تا دوره های بین المللی به میزبانی کشورهای محدودی برگزار شود، توانست جواز برگزاری به میزبانی کشورمان را به دست آورد و با این دوره تابحال ۷۴۷ مربی توانستند به درجه بین المللی ارتقاء پیدا کنند که علاوه بر افزایش دانش مربیان، این مهم در توسعه تکواندو نقش به سزایی دارند.

او اضافه کرد: برگزاری این دوره کمک بزرگی به مربیان کشورمان بود چونکه با میزبانی ایران هزینه حضور آنها را به صورت قابل توجهی کاهش دادیم.

پولادگر در ادامه اظهار داشت: انشاءالله با دانشی که در این دوره کسب کردید به پیشرفت خانواده بزرگ تکواندو کمک کنید و به منظور توسعه این رشته در مناطق محروم یار و یاور فدراسیون باشید؛ امیدوارم هم چنان بدرخشید و سفیرانی برای تکواندو ایران در اقصی نقاط میهن عزیزمان باشید.

سپس "یون یونگ سون" رئیس مرکز آکادمی کوکی وان اظهار داشت: به همه شما که توانستید این دوره را با موفقیت پشت سر بگذارید، تبریک می گویم و امیدوارم با فرصت فراهم شده بتوانید از اساتید بزرگ تکواندو باشید. باور دارم این دوره در توسعه دانش تکواندو شما موثر بوده و علم، دانش و سطح فنی تکنیکی خویش را افزایش داده اید.

ایشان در ادامه اظهار داشت: تمامی کسانی که این دوره را با موفقیت گذرانده اند بعنوان اساتید تکواندو در جهان شناخته می شوند. خانواده بزرگ تکواندو ایران، آخر این دوره بعنوان اتمام کار نیست و شروعی تازه است تا بتوانید در جهت گسترش تکواندو گام بردارید و امیدوارم خاطره ای خوب از این دوره را در ذهن داشته باشید.

صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک هم در مراسم اختامیه این دوره اظهار داشت: حضور در مجموعه تکواندو به من احساس غرور و نشاط می دهد. این رشته مقتدر و سربلند به سمت قله های افتخار درحال حرکت است و باید به رئیس سخت کوش و اخلاق مدار این مجموعه تبریک و خسته نباشید، بگویم.

ایشان در ادامه اظهار داشت: در سفری که برای مجمع انتخاباتی کمیته بین المللی المپیک به یونان داشتم با رئیس فدراسیون جهانی تکواندو دیدار کردم و خدا را شکر الان فرصتی دست داد تا خبرهای خوبی که شنیدم را در به شما منتقل کنم. در این دیدار از دکتر "چو" در مورد تکواندو ایران سوال کردم که ایشان اعلام کرد، تکواندو ایران در دنیا سرآمد است و پولادگر مدیریتی بسیار موفق دارد. ایشان ضمن اشاره به نتیجه نگرفتن ایران در المپیک توکیو گفت، کره جنوبی هم در این رویداد شرایط مشابهی را داشت و با یک رویداد نمی توان عملکرد یک فدراسیون را ارزیابی کرد و تکواندو ایران در راه جهش قرار گرفته است. در توکیو دو کشور نوظهور صاحب سکو شدند که اصلا این مورد پیشبینی نمی شد اما از ایران و کره جنوبی از کسب مدال بازماند که این امر از نظر من طبیعی است.

رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه اظهار داشت: تکواندو ایران در آسیا و جهان نقش والایی دارد و از زیر ساخت های محکمی برخوردار می باشد که یکی از شواهد آن هم حضور الان شما در این دوره بین المللی است.

صالحی امیری تصریح کرد: در ارزیابی سال قبل کمیته ملی المپیک، تکواندو جزو سه رشته برتر ورزش قهرمانی قرار گرفت. حمایت همه جانبه از این رشته جزو اولویت های ماست و مطمئن باشید همیشه در کنار تکواندو می مانیم.

او خاطرنشان کرد: پولادگر، همکارانش و تیم های ملی تکواندو مردان و زنان در بین رشته ها سرآمد هستند و در ایران، آسیا و جهان حرف های زیادی برای گفتن دارند و در رویدادهای پیش رو جهش ویژه ای خواهد داشت و چراغ تکواندو ایران زمین را روشن می کند.

رئیس کمیته ملی المپیک در انتها اظهار داشت: تکواندو مسیر درخشش باردیگر خویش را پیدا کرده و قدم به قدم جلو می رود و تا فتح قله های المپیک ۲۰۲۴ که همگی شاهد هستند بر سکوی می ایستد و پرچم ایران توسط تکواندو به اهتزاز در می آید. مطمئن باشید کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان در کنار شما خواهند بود.

پنجمین دوره بین المللی مربیگری تکواندو به میزبانی کشورمان با حضور ۱۵۵ مربی برگزار شد.
پیش از این هم چهار دوره مربیگری بین المللی، بهمن ماه سال ۱۳۹۲، مهرماه سال ۱۳۹۵، اسفندماه سال ۱۳۹۶ و اسفندماه ۱۳۹۷ توسط فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار شده است.




1400/09/16
12:39:29
5.0 / 5
610
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد