دفاع شخصی
در محل وزارت ورزش و جوانان انجام شد؛

تداوم اعتراض خانواده بوکس به مدرک تحصیلی دبیر فدراسیون

تداوم اعتراض خانواده بوکس به مدرک تحصیلی دبیر فدراسیون

به گزارش دفاع شخصی تعدادی از قهرمانان و پیشکسوتان بوکس با حضور در محل وزارت ورزش و جوانان نسبت به ادامه فعالیت دبیر فدراسیون بوکس اعتراض کردند.



به گزارش دفاع شخصی به نقل از مهر، حدود یک ماه تا انتخابات فدراسیون بوکس باقی مانده است. انتخاباتی که همچون چهارسال گذشته دو کاندیدای اصلی دارد: حسین ثوری رئیس فعلی این فدراسیون و مدیر کل سابق اداره ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان و روح اله حسینی از قهرمانان سابق بوکس ایران و آسیا و نایب رییس فدراسیون در زمان ریاست احمد ناطق نوری.
حدود سه هفته پیش تعدادی از قهرمانان بوکس ایران، آسیا و جام جهانی بوکس در اعتراض به آنچه «جعلی بودن» مدرک تحصیلی دبیر فدراسیون بوکس می دانند در محل وزارت ورزش و جوانان جمع شده و اعتراض خویش را به گوش مسؤلان رساندند. پیگیری های خبرنگار مهر نشان داده است نامه برکناری دبیر فدراسیون بوکس به فدراسیون عرضه شده ولی مبحث مورد بحث ادامه فعالیت وی در فدراسیون است موضوعی که اعتراض خانواده بوکس را به دنبال داشته است.
امروز و در ادامه این اعتراض ها تعدادی از قهرمانان و پیشکسوتان بوکس در محل وزارت ورزش و جوانان جمع شده و خواهان برکناری دبیر فدراسیون که دبیر مجمع انتخاباتی بوکس هم می باشد شدند.
مدارک در ارتباط با استعلام منفی مدرک تحصیلی دبیر فدراسیون از چندین منبع حاشیه ساز شده است موضوعی که در صورت صحت، حاشیه ای جبران ناپذیر برای بوکس ایران خواهد بود و خسارات تعبیه شده از جانب قانون برای آن بسیار سنگین است.
اگرچه بوکس اخیرا با سرمربیگری علیرضا استکی در رقابتهای جهانی به مدال تاریخی برنز رسید ولی حتی این مورد هم نتوانست حواشی پر تکرار در خلال چهارسال ریاست حسین ثوری را به فراموشی بسپارد و همین مبحث در آستانه انتخابات برای وی دردسرساز شده است.
مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس ۱۸ دی و با شرکت دو کاندیدا برگزار می شود.

1400/09/21
14:22:00
5.0 / 5
697
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد