دفاع شخصی
دلخانی:

وزارت راه به وعده اش در قبال کشتی گیران عمل نکرده است

وزارت راه به وعده اش در قبال کشتی گیران عمل نکرده است

به گزارش دفاع شخصی دارنده مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی جهان اظهار داشت: وزارت راه به وعده های خود در قبال مدال آوران کشتی در رقابت های قهرمانی جهان عمل نکرد.


میثم دلخانی در گفت و گو با ایسنا، با انتقاد از مسئولان وزارت راه به سبب بدعهدی نسبت به مدال آوران کشتی در رقابت های قهرمانی جهان، اظهارکرد: بعد از نتایج درخشان کشتی گیران ایران در رقابت های قهرمانی جهان که با خوشی بسیار زیاد مردم و پیام های تبریک مقامات عالی رتبه نظام همراه بود، وزیر راه و شهرسازی با انتشار پیامی در توییتر از هدیه ویژه وزارت راه و شهرسازی به قهرمانان کشتی آگاهی داد. بعد از آن نیز وزیر راه در زمان حضور رئیس جمهور در استان فارس، در دیدار با بنده و محمدرضا گرایی قول دادند که علاوه بر اهدای زمین جهت راه اندازی ورزشگاه در شهر جدید صدرا، به تمامی مدال آوران کشتی در رقابت های جهانی زمین مسکونی اهدا خواهد شد.
دارنده مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۱، اضافه کرد: بعد از آن در تاریخ ۲۷ مهر به همراه رئیس فدراسیون کشتی و تمامی مدال آوران رقابت های جهانی نروژ به وزارت راه رفتیم و با وزیر دیدار کردیم. وزیر راه در آن دیدار ضمن اعلام موافقت رئیس جمهور با تجلیل از قهرمانان کشتی، قول داد، کارگروه ویژه ای با حضور رئیس فدراسیون کشتی ظرف ۱۰ روز در این زمینه تشکیل می شود تا اهدای زمین یا آپارتمان به قهرمانان کشتی را پیگیری کنند.
وی با اعلان اینکه متاسفانه هیچ کدام از قول های وزیر راه و شهرسازی به قهرمانان کشتی عملی نشده است، اشاره کرد: با وجود گذشت نزدیک به یک ماه از این دیدار، نه فقط کارگروهی تشکیل نشد، مسئولان وزارت راه نیز جواب تماس ها و نامه های کشتی گیران را نیز ندادند.
دلخانی اشاره کرد: انتظار ما از مسئولان این است وقتی قولی می دهند به وعده خود عمل کنند، نه این که وعده هایشان رسانه ای می شود و همه مردم فکر می کنند این پاداش ها به قهرمانان داده شده اما در عمل هیچ اتفاقی نمی افتد. این برخوردها با قهرمانان قشنگ نیست و موجب بی انگیزگی آنها می شود.
ایشان سپس با انتقاد از مسئولان استان فارس، اظهار داشت: مسئولان استان فارس نیز با وجود وعده های متعدد، فقط ۳ سکه به ما پاداش دادند و به وعده های خود عمل نکردند، آن وقت به رئیس هیات کشتی فارس زنگ زدند و بخاطر این که در مصاحبه ام از آنها انتقاد کردم، خواهان برخورد با من شدند! مگر من دروغ گفتم که میخواهند با من برخورد کنند؟
دلخانی در آخر با قدردانی از رئیس فدراسیون کشتی، اظهار داشت: علیرضا دبیر تا جایی که توانست بوسیله دوستان و حامیان مالی بخش خصوصی، به بچه ها پاداش داد اما مسئولان به وعده هایشان عمل نکردند. از رئیس هیات کشتی فارس نیز بخاطر حمایت هایی که از ما داشته است تشکر می کنم.




منبع:

1400/09/24
16:36:48
5.0 / 5
585
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد