دفاع شخصی
زارعیان به خاطر یك مصاحبه ۴ سال محروم شد

حکم عجیب کمیته انضباطی جودو مقابل سرمربی سابق تیم ملی!

حکم عجیب کمیته انضباطی جودو مقابل سرمربی سابق تیم ملی!

به گزارش دفاع شخصی کمیته انضباطی فدراسیون جودو، سرمربی سابق تیم ملی را به علت یک گفتگو و مقصر دانستن رئیس فدراسیون جودو در ماجرای خروج سعید ملایی از ایران، به مدت 4 سال از فعالیت در جودو محروم کرد.


به گزارش دفاع شخصی به نقل از ایسنا، کمیته انضباطی فدراسیون جودو در تاریخ ۲۰ آذر جلسه خودرا برای رسیدگی به تخلف مجید زارعیان سرمربی سابق تیم ملی به سبب مصاحبه مقابل رئیس فدراسیون برگزار کرد.
در این نشست که در غیاب زارعیان برگزار شد، مسئولان کمیته انضباطی، دبیر، بازرس و حراست فدراسیون جودو به بررسی بهتان سرمربی تیم ملی پرداختند و در نهایت امروز (چهارشنبه) رای به محرومیت ۴ ساله مجید زارعیان و تنزل درجه وی دادند.
رای سنگین کمیته انضباطی فدراسیون جودو درباره مجید زارعیان که به امضای آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو صادر شده، به شرح زیر است:
"کمیته انضباطی باتوجه به انطباق عملکرد آقای مجید زارعیان ۱، ۲، ۳، ۵، ۶ ماده ۱۲ بخشنامه انضباطی فدراسیون و عدم حضور و دفاع موثر از طرف ایشان به استناد بنده های"ه""و""ح" ماده ۲۵ بخشنامه انضباطی فدراسیون جودو، آقای مجید زارعیان به محرومیت از شرکت و حضور در مسابقات یا سایر کارهای رسمی جودو به مدت ۴ سال و تنزیل حکم مربیگری و دان به میزان یک درجه محکوم می نماید. رای صادره ظرف ۲۰ روز کاری از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی در کمیته انضباطی فدراسیون می باشد".






منبع:

1400/10/03
11:06:12
5.0 / 5
559
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد