دفاع شخصی

تصمیم منطقی فدراسیون پزشکی ورزشی

تصمیم منطقی فدراسیون پزشکی ورزشی

به گزارش دفاع شخصی با مخالفت فدراسیون پزشکی ورزشی، دور برگشت مسابقات سوپر لیگ کاراته کشور که قرار بود هفته آینده برگزار گردد به تعویق افتاد.



به گزارش دفاع شخصی به نقل از مهر، روابط عمومی فدراسیون کاراته در این مورد اعلام نمود: فدراسیون پزشکی ورزشی با ارسال نامه ای به این فدراسیون مخالفت خویش را با برگزاری رقابت های سوپر لیگ اعلام نمود.
در نامه فدراسیون پزشکی ورزشی آمده با عنایت به لزوم قرنطینه تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان، کلیه رویدادهای کاراته به مدت دو هفته به تعویق بیفتد. پیش از این قرار بود مسابقات دور برگشت و دیدارهای نهایی رده بندی و فینال سوپر لیگ کاراته مردان طی روزهای ۱۴ و ۱۵ دیماه برگزار گردد.
این تصمیم در حالی اتخاذ شده که برخی کشورهای شرکت کننده در رقابتهای قهرمانی آسیا درگیر پاندومی کرونا شده اند. بر مبنای خبرهای انتشار یافته کاراته کاهای ژاپن، تایلند، کویت، هنگ کنگ، اندونزی و ویتنام درگیر کرونا شده و در محل زندگی خود قرنطینه هستند.
هر چند کلیه نفرات اعزامی کاراته ایران به آلماتی در راه بازگشت به تهران تست کرونا داده و نتیجه هم منفی بوده است، ولی به نظر می آید این تصمیم فدراسیون پزشکی، ورزشی منطقی بوده و این تأخیر در برگزاری مسابقات می تواند به پیشگیری از انتشار این ویروس که سویه جدید آن به نام «اومیکرون» بسیار مؤثر باشد.


منبع:

1400/10/12
13:24:26
5.0 / 5
579
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد