دفاع شخصی
یوسف كرمی:

نفت متفاوتی را درلیگ تکواندوخواهید دید

نفت متفاوتی را درلیگ تکواندوخواهید دید

دارنده نشان برنز تکواندو المپیک اظهار داشت: پالایش نفت آبادن در هفته نخست لیگ برتر تکواندو عملکرد خوبی داشت و در ادامه نیز حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.



یوسف کرمی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر اظهار داشت: مبارزاتی که در هفته نخست لیگ برتر تکواندو شاهد بودیم، نشان داد سطح فنی رقابتهای این دوره راضی کننده است و با وجود محدودیت های ناشی از کرونا، تیم های با تمرینات خوب و آمادگی مناسبی وارد این رقابتها شده اند. با ادامه این روند مبارزات جذاب تری را برای صعود به مرحله دوم انتظار داریم.
مدیر فنی پالایش نفت درباب شرایط این تیم اشاره کرد: نفرات خوبی در اختیار داریم و با تلاش کادر فنی، چه تکواندوکاران بومی که زیر نظر مربیان تمرینات را پیگری می کنند و چه آنها که در کرج با من هستند، با پشت سر گذاشتن تمرینات سخت و فشرده با آمادگی مناسب دست پیدا کرد و خدا را شکر با دو پیروزی که در هفته های اول و دوم کسب کردیم، شرایطمان در جدول برای این مقطع راضی کننده است. به امید خدا در هفته های آتی هم به این روند ادامه خواهیم داد.
کرمی اضافه کرد: دو بازی ابتدایی ما چندان سخت نبود، دو ارنج متفاوت را به میدان فرستادیم و تقریباً همه تکواندوکاران فرصت مبارزه در این هفته را پیدا کردند. همین موضوع موجب شد تا ارزیابی مناسبی از نفرات خود داشته باشیم. تا برگزاری بازی های بعد زمان مناسبی در اختیار داریم با برنامه ریزی که انجام شده روی نقاط ضعف و قوت تیم کار نماییم.
سرگروه سابق تیم ملی تکواندو در مورد همکاری با هیأت تکواندو البرز تصریح کرد: هیچ همکاری با هیأت استان ندارم. پس از انتخاب خلیفه بعنوان رییس این هیأت، انتظار می رفت در جلسه ای با حضور قهرمانان، از برنامه های وی باخبر شده و اگر نیاز به همکاری و هم اندیشی بود، صورت گیرد که گویا ایشان اعتقادی به چنین موضوعی ندارد. خودم را نمی گویم، ولی تکواندو استان البرز صاحب نظران زیادی دارد که می توانند به روند کار کمک کنند.
کرمی افزود: خلیفه فرد تحصیلکرده ای است و از او انتظار بیشتری می رفت، ولی با ادامه این روند از استانی که یکی از مدعیان اصلی و قطب های تکواندو کشور است، چیزی باقی نخواهد ماند. بدون شک ایشان تفکرات خاص خودرا دارد، ولی با این شرایط چندان به آینده خوشبین نیستم.
وی در آخر درباب انتخابات فدراسیون تکواندو اظهار داشت: امیدوار هستم آنچه به صلاح تکواندو است اتفاق بیفتد، ولی در این مورد حرف های خودرا پس از اختتام انتخابات بیان خواهم کرد.

1400/10/15
09:49:26
5.0 / 5
727
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد