دفاع شخصی
رئیس هیئت تكواندو استان سمنان:

مسابقات قهرمانی تکواندوی استان سمنان

مسابقات قهرمانی تکواندوی استان سمنان

به گزارش دفاع شخصی رئیس هیئت تکواندو استان سمنان اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات کیوروگی قهرمانی استان بعد از انتشار کرونا در تمام رده های سنتی برگزار می گردد.



به گزارش دفاع شخصی به نقل از مهر، سعید نوروزی قبل از ظهر یکشنبه در نشستی با حضور خبرنگاران به میزبانی هیئت تکواندوی سمنان بیان نمود: نخستین دوره مسابقات کیوروگی قهرمانی استان بعد از انتشار کرونا و تعطیلی رخ داده به علت گسترش این ویروس، به مدت چهار روز با حضور ۳۹۵ ورزشکار سمنانی برگزار می گردد.
وی اضافه کرد: مسابقات کیوروگی قهرمانی استان با حضور ورزشکاران روزهای ۲۳ و ۳۰ دیماه در بخش بانوان و ۲۴ دی و یکم بهمن ۱۴۰۰ در بخش آقایان به میزبانی خانه تکواندو سمنان برگزار می گردد.
رئیس هیئت تکواندوی سمنان با اشاره به اینکه این مسابقات در تمامی رده های سنی و در دو بخش کمربند سبز، آبی و قرمز، مشکی است، تصریح کرد: ۱۲ داور در ایام برگزاری مسابقات به قضاوت می پردازند و به نفرات برگزیده این مسابقات حکم و مدال اهدا می شود.
نوروزی با اشاره به اینکه داور و ورزشکار برتر بعد از آخر هر مسابقه اعلام می شود و تعداد ورزشکاران خانم و آقا شرکت کننده در این رقابت ها برابر است، اظهار داشت: برنامه ریزی های لازم برای اولین میزبانی مسابقات کشوری پومسه در استان سمنان هم انجام شده است


منبع:

1400/10/21
15:54:20
5.0 / 5
688
تگها: رقابت , شركت , ورزش
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد