دفاع شخصی
باران چشمه:

امیدوار هستم هر چه زودتر تکلیف فدراسیون زورخانه ای روشن شود

امیدوار هستم هر چه زودتر تکلیف فدراسیون زورخانه ای روشن شود

سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای اظهار داشت: اماده برگزاری رقابت های جام جهانی ورزش های زورخانه ای بودیم اما پیک ششم کرونا موجب لغو این رقابت ها شد.


مهرعلی باران چشمه در گفتگو با ایسنا، درباره لغو رقابت های جام جهانی ورزش های زورخانه ای به علت پیک ششم ویروس کرونا، اظهار نمود: مجوز برگزاری رقابت های جام جهانی ورزش های زورخانه ای در شهر اصفهان را ششم بهمن از فدراسیون پزشکی ورزشی دریافت کردیم و تمامی مقدمات لازم و هماهنگی ها را برای میزبانی از کشورهای مختلف در این رقابت ها انجام دادیم و کاملا مهیای برگزاری جام جهانی بودیم اما با شیوع مجدد ویروس کرونا و پیک ششم در کشور، فدراسیون پزشکی ورزشی در نامه ای به فدراسیون اعلام نمود این مسابقات لغو شود.
سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای، اضافه کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام نمود ورود اتباع تعدادی از کشورها به ایران به علت نگرانی از شیوع بیشتر ویروس کرونا با محدودیت هم راه است و باتوجه به شرایط ایجاد شده در نهایت این مسابقات کنسل شد. امیدواریم با بهبود اوضاع برای برگزاری این مسابقات برنامه ربزی نماییم.
ایشان سپس درباره برگزاری مسابقات قهرمانی کشور ورزش های زورخانه ای در آبادان، اظهار داشت: این مسابقات با حضور ۲۵۶ ورزشکار از ۲۵ استان به میزبانی آبادان اجرا شد. خوشبختانه مسابقات از سطح کیفی و کمی خوبی برخوردار بود. باتوجه به شیوع ویروس کرونا طی دو سال اخیر، این مسابقات از سال ۹۹ برگزار نشده بود و ورزش زورخانه ای از این بابت لطمه جدی دید اما خدا را شکر توانستیم این مسابقات را با استقبال استانهای مختلف برگزار نماییم.
باران چشمه اضافه کرد: ورزشکارانی که در این مسابقات حاضر شدند از بهترین ها ورزش های زورخانه ای ایران بودند و رقابت میان آنها نتایج بسیار خوبی برای این رشته خواهد داشت. خوزستان برای اولین بار میزبان این رقابت ها بود و هر چند کم و کاستی هایی وجود داشت اما در مجموع شاهد برگزاری خوب این مسابقات بودیم.
او در آخر درباره برنامه های پیش رو اشاره کرد: جشنواره مرشدان برتر کشور روز ۲۶ بهمن مصادف با ۱۳ رجب به میزبانی تهران انجام می شود. در این دوره از رقابت ها، مرشدان برتر از استانهای مختلف در بخش های مختلف رقابت خواهند داشت.
باران چشمه در آخر درباره سرانجام تعیین تکلیف انتخابات این فدراسیون اظهار داشت: این مساله در دادگاه تجدید نظر درحال بررسی است و بزودی رای نهایی صادر می شود. بنده نیز امیدوار هستم هر چه زودتر این مساله تعیین تکلیف شود.



1400/11/23
23:57:10
5.0 / 5
558
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد