دفاع شخصی
دلخانی بعد از قهرمانی در تورنمنت بلغارستان:

هدفم کسب دومین طلای جهان است

هدفم کسب دومین طلای جهان است

به گزارش دفاع شخصی دارنده مدال های طلای زیر 23 سال و بزرگسالان کشتی فرنگی قهرمانی جهان، اظهار داشت: هدفم کسب دومین مدال طلای جهان در رده بزرگسالان است.


میثم دلخانی در گفتگو با ایسنا، درباره کسب عنوان قهرمانی در تورنمنت بلغارستان، اظهار نمود: ۴کشتی گیر تیم جوانان و بنده بعنوان عضو تیم ملی بزرگسالان در این مسابقات شرکت کردیم. هدفم از حضور در این مسابقات این بود که بعد از چند ماه که کشتی نگرفته بودم خودم را محک بزنم تا هر چه سریعتر در وضعیت مسابقه قرار بگیرم. مسابقات از سطح کیفی خوبی برخوردار بود و خوشبختانه با نتایج خوبی نیز همراه شد.

دارنده مدال طلای جهان، اضافه کرد: پس از لطمه دیدگی که داشتم حدودا ۲ ماه تمرین نکرده بودم. پس از ۲ ماه از مسابقات جهانی آغاز به تمرین کردم و سپس به این مسابقات آمدم. در مجموع آمادگی خوبی نداشتم و در وضعیت ایده آلی نبودم اما خدا را شکر با این وجود توانستم در نهایت بعنوان قهرمانی برسم.

وی با اشاره به مبارزه های خود در تورنمنت بلغارستان، اظهار داشت: در مجموع ۴ کشتی مقابل کشتی گیران صربستان، قرقیزستان، مجارستان و گرجستان گرفتم. دو حریف آخر بسیار عالی و باهوش بودند و متاسفانه از آنجائیکه آماده نبودم کشتی هایم را با نتیجه نزدیکی پیروز شدم. اساسا اگر آمادگی بهتری داشتم می توانستم با اختلاف امتیاز بیشتری رقبایم را شکست بدهم.
دلخانی اشاره کرد: مطمئنا با حضور در اردوهای تیم ملی و انجام تمرینات منظم، با آمادگی بالا در مسابقات پیش رو شرکت خواهم کرد. سال پرترافیک و سختی پیش روی کشتی ایران است اما امیدوار هستم سال موفقی را در پیش داشته باشیم.
وی درباره اهداف خود در مسابقات پیش رو، اظهار داشت:
هدف های زیادی دارم اما هم اکنون تمرکزم بر روی مسابقات قهرمانی جهان است و ان شاءالله اگر نماینده ایران در مسابقات جهانی باشم تمام اهتمام ام را می کنم دومین مدال طلای جهان را برای مردم عزیزمان بدست بیاورم تا بتوانم بار دیگر دلشان را شاد کنم.




منبع:

1400/12/04
10:03:15
5.0 / 5
520
تگها: تیم , حریف , شركت , شكست
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد