دفاع شخصی
دو خبر از كاراته؛

افزایش سهمیه های ایران در بازیهای جهانی

افزایش سهمیه های ایران در بازیهای جهانی

دفاع شخصی: فدراسیون کاراته از تعویق باردیگر مسابقات کاراته قهرمانی آسیا و همین طور افزایش سهمیه های ایران برای حضور در بازیهای جهانی بیرمنگام آگاهی داد.



به گزارش دفاع شخصی به نقل از مهر، بازی های جهانی موسوم به «World Games» دهه دوم تیرماه به میزبانی آمریکا در بیرمنگام برگزار می شود و مبارزات کاراته نیز طی روزهای ۱۷ و ۱۸ تیرماه صورت خواهد گرفت. تیم ملی کشور با ۵ نماینده در این رقابتها حاضر خواهد شد.

در حالی که قبل از این نام چهار کاراته کای ایرانی در فهرست اعلام شده فدراسیون جهانی برای حضور در این رقابتها حضور داشت، در تازه ترین اعلام فدراسیون جهانی با اضافه شدن نام سارا بهمن یار به این فهرست اضافه شده تا کاراته ایران با ۵ نماینده راهی آمریکا شود.
با این وجود ذبیح الله پورشیب در وزن ۸۴- کیلوگرم، سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم، بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم، حمیده عباسعلی در وزن ۶۸+ کیلوگرم و سارا بهمنیار در وزن ۵۵- کیلوگرم در این رقابتها حضور خواهند داشت.

خبر دیگر از کاراته این که با بیان فدراسیون کاراته آسیا رقابت های قهرمانی قاره کهن که قرار بود طی روزهای ۲۹ تیر الی ۲ مرداد برگزار شود که به سبب نزدیکی به مسابقات دوره قبلی این مسابقات در سال ۲۰۲۱ و درخواست ازبکستان بعنوان میزبان، این رقابت ها به تعویق افتاد. مقرر است مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ در تاریخ ۲۷ الی ۳۱ جولای ۲۰۲۲ (۵ الی ۹ مرداد ۱۴۰۱) اجرا شود.
این برای بار دوم است که تاریخ برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی اسیا دستخوش تغییرات می شود. نخستین بار قرار بود این رقابت ها ۲۲ الی ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شود، ولی بهمن ماه سال قبل اعلام گردید این مسابقات ۲۹ تیر تا دوم مرداد ۱۴۰۱ انجام می شود. حالا نیز اعلام شده رقابت های کاراته قهرمانی اسیا ۵ الی ۹ مرداد ۱۴۰۱ انجام خواهد شد.


منبع:

1401/01/10
12:28:36
5.0 / 5
530
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد