دفاع شخصی
برگزاری مسابقات كشوری موی تای با جوایز نقدی؛

اوصالی: هدف حضور قدرتمند در مسابقات جهانی ابوظبی است

اوصالی: هدف حضور قدرتمند در مسابقات جهانی ابوظبی است

به گزارش دفاع شخصی رقابتهای موی تای قهرمانی کشور به منظور انتخاب برترین ها جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان هفته دوم اردیبهشت ماه برگزار می شود.



به گزارش دفاع شخصی به نقل از مهر، محمد اوصالی مسئول کمیته مسابقات فدراسیون موی تای در مورد این رقابتها اظهار داشت: از آنجائیکه زمان کمی تا آغاز رقابتهای جهانی باقی مانده و از طرفی چون موفقیت تیم ملی ایران در این پیکارها بسیار حائز اهمیت می باشد، به همین خاطر مسابقات کشوری تنها در رده بزرگسالان انجام خواهد گرفت. ان شاالله بعد از آخر فصل امتحانات مدارس، مسابقات قهرمانی کشور جوانان، نوجوانان و نونهالان موی تای را هم برگزار خواهیم کرد.
وی افزود: رقابتهای کشوری بزرگسالان بلافاصله پس از عید سعید فطر در تهران شروع می شود. از آنجائیکه مسابقات در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود، هر استان می تواند ۲۶ ورزشکار در هر بخش معرفی و فهرست نفرات خویش را حداکثر تا آخر فروردین ماه جاری به فدراسیون اعلام نماید.
مسئول کمیته مسابقات فدراسیون موی تای ایران تصریح کرد: برای نفرات برتر این دوره از مسابقات جوایز نقدی ارزشمند در نظر گرفته شده است؛ ضمن آنکه موی تای کاران مدال آور، به اردوی آماده سازی تیم ملی اعزامی به رقابتهای جهانی امارات هم دعوت خواهند شد. فدراسیون، تدارک ویژه ای برای این دوره از مسابقات در نظر گرفته و به امید خدا شاهد یک رویداد بزرگ و بی سابقه در ورزش موی تای ایران خواهیم بود.
اوصالی در پاسخ به این سؤال که آیا تنها راه حضور در تیم ملی فقط همین مسابقات قهرمانی کشور است؟ اظهار نمود: بله، همه باید شرکت نمایند و هر کسی که مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی است تنها راه ورودش به اردوها همین مسابقات قهرمانی کشور است.
وی در انتها خاطرنشان کرد: تمام تمهیدات لازم از جانب جواد نصیری رئیس فدراسیون اندیشیده شده تا تیم ملی در این دوره از مسابقات جهانی در هر دو بخش آقایان و بانوان، با ترکیب کامل حضور یابد. انشاالله شرایطی فراهم گردد تا ملی پوشان کشورمان باز هم مثل گذشته به شایستگی از اعتبار موی تای ایران دفاع کنند.


منبع:

1401/01/21
13:22:37
5.0 / 5
760
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد