دفاع شخصی

فرنگی کاران ایران در جام تورلیخانوف رقبای خودرا شناختند

فرنگی کاران ایران در جام تورلیخانوف رقبای خودرا شناختند

دفاع شخصی: نمایندگان ایران در روز نخست رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تورلیخانوف قزاقستان، رقبای خودرا شناختند.



به گزارش دفاع شخصی به نقل از ایسنا، رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام بولات تورلیخانوف بعنوان یکی از ۴ تورنمنت موثر در رنکینگ، از فردا(پنج شنبه) به میزبانی آلماتی قزاقستان شروع می شود.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران هم با ۱۲ فرنگی کار عازم این رقابت ها شده است و فردا پویا دادمرز، علیرضا نجاتی، پویا ناصرپور، میثم دلخانی، محمدرضا گرایی، علی شریفی، رامین طاهری، مهدی فلاح، امین میرزازاده و علی اکبر یوسفی، در اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۷، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم به مصاف رقبایشان می روند.
مراسم قرعه کشی اوزان روز نخست این رقابت ها برگزار شد و نمایندگان ایران رقبای خویش را به شرح زیر شناختند:
در وزن ۵۵ کیلوگرم، پویا دادمرز در دور نخست به مصاف عزیزاف از تاجیکستان می رود و در صورت برتری در نیمه نهایی برابر برنده مبارزه ژاکانشا از قزاقستان و هالاکرکی از هند مبارزه خواهد نمود. در این وزن ۹ کشتی گیر حضور دارند.
در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۱۱ کشتی گیر بهمیدان می روند، ایران دونماینده دارد. پویا ناصرپور بعد از استراحت در دور نخست، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده مبارزه کوتوبک عبدی کریم از قرقیزستان و میرزورادژابوفاز تاجیکستان می رود. علیرضا نجاتی دیگر نماینده ایران در این وزن هم بعد از استراحت در دور نخست به مصاف الهام بهرام اف از ازبکستان می رود و در صورت برتری در نیمه نهایی برابر یکی از کشتی گیران قزاقستان، برزیل یا ازبکستان کشتی می گیرد.
در وزن ۶۷ کیلوگرم، میثم دلخانی بعد از استراحت در دور نخست، در یک چهارم نهایی مقابل برنده مبارزه سلیمان اف از قرقیزستان و کالنوف از قزاقستان به میدان می رود. در این وزن ۱۰ کشتی گیر حضور دارند.
در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۱۱ کشتی گیر حضور دارند، ایران ۲ نماینده دارد. علی شریفی در دور نخست برابر ملیس آیتبکوف از قرقیزستان به میدان می رود و در صورت برتری در یک چهارم نهایی مقابل بردیمراتوف از ازبکستان کشتی می گیرد. رامین طاهری دیگر نماینده ایران در این وزن هم بعد از استراحت در دور نخست، در یک چهارم نهایی به مصاف عزیزبکوف از قرقیزستان به روی تشک می رود. وی در صورت برتری در نیمه نهایی برابر یکی از کشتی گیران قزاقستان، گرجستان یا هند به میدان می رود.
در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۹ کشتی گیر حضور دارند، مهدی فلاح در دور نخست به مصاف اومالت دادوف از قزاقستان کشتی می گیرد ودر صورت برتری در نیمه نهایی برابر برنده مبارزه رستم آساکولوف از ازبکستان و یرسایین سیف الله از قزاقستان به میدان می رود.
در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، ۹ کشتی گیر به میدان می روند که در اینمیان ایران در این وزن هم ۲ نماینده دارد. امین میرزازاده در دور نخست به مصاف ساتیش از هند می رود و در صورت برتری در نیمه نهایی برابر برنده مبارزه علی اکبر یوسفی و یاکوبی کاجایا از گرجستان به میدان خواهد رفت.




منبع:

1401/03/12
11:26:56
5.0 / 5
415
تگها: تیم , رقابت
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد