دفاع شخصی
سرمربی تیم ملی تكواندو بانوان:

قهرمانی آسیا را به ویترین سپردیم

قهرمانی آسیا را به ویترین سپردیم

مینو مداح اظهار داشت: انرژی مثبتی و خوبی از مردم شریف ایران اسلامی گرفتیم و همین مبحث سبب شد تا انگیزه مضاعفی برای حضور در میدان بعدی داشته باشیم.



به گزارش دفاع شخصی به نقل از مهر، سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان عنوان کرد: قهرمانی تیم ملی تکواندو بانوان در کره جنوبی بازتاب خوبی در جامعه داشت و بسیار خوشحال هستیم که بانوان شایسته تکواندو با کسب عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا سبب شادی مردم شدند.
وی که با روابط عمومی فدراسیون گفتگو می کرد افزود: بازخوردهای خوب مردم انرژی بسیار خوبی و بالایی به ما داد. انگیزه ما دو چندان شده تا ان شاالله بتوانیم برای حضوری موفق در میدان های آتی تلاش مضاعفی داشته باشیم. البته که این عنوان سبب شده توقع مردم عزیز بالا برود. بنابراین وظیفه ما سنگین تر است و به امید خدا بتوانیم برابر همین انتظار ظاهر شویم.
سرمربی تیم قهرمان آسیا افزود: پس از آخر مسابقات قهرمانی آسیا، جلسه ای با اعضای تیم داشتیم و به آنها متذکر شدم که رقابت های قهرمانی آسیا تمام شده، ما از سکوی قهرمانی پایین آمده و پس از چند روز لذت بردن از این عنوان با ارزش، این جام قهرمانی را به ویترین افتخارات سپرده و برای تداوم موفقیت تلاش نماییم.
مداح با اشاره به اینکه در باد این قهرمانی نمی خوابیم عنوان کرد: اگر بخواهیم به این عنوان مغرور شده و به آن دل به ببندیم، بدون شک به مشکل برخواهیم خورد. رقابت های آتی که پیش رو داریم بویژه بازی های کشورهای اسلامی سطح فنی بالاتری خواهد داشت که باید تمرکز بیشتری داشته باشیم.
مداح در مورد زمان تشکیل اردوی تیم ملی برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی اظهار داشت: اعضای تیم فردا عازم اردوی مشترک در کشور روسیه می شوند. اردویی که با عنایت به تکواندوکار حاضر می تواند بسیار مفید باشد. دو روز پس از بازگشت تیم از سوچی، تمرینات را آغاز می نماییم. البته قصد داشتیم نفرات بیشتری اعزام نماییم که روسیه هشت تکواندوکار و یک مربی را دعوت کرده بود که در نهایت تصمیم گرفتیم این نفرات اعزام شود.
وی در انتها ضمن اشاره به صعود قابل توجه بانوان تکواندو در رنکینگ المپیکی اظهار داشت: در رده بندی جدید چند تکواندوکار تیم بانوان شرایط حضور در رقابت های گرندپری را پیدا کرده اند. تمام درخواست ما از مسؤلان فدراسیون این است که این تکواندوکاران به مرحله بعدی این مسابقات در پاریس اعزام شوند. چون که سطح فنی این مسابقات بالاست و تکواندوکاران می توانند با رقبایی در کلاس فنی بالاتر و حریفان اصلی خود در مسابقات قهرمانی جهان و حتی المپیک مبارزه کنند که این برای ارتقا سطح فنی و رفع نقاط ضعف ملی پوشان خیلی مفید می باشد.

1401/04/18
11:09:36
5.0 / 5
352
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد