دفاع شخصی

جودوکاران اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی عرضه شدند

جودوکاران اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی عرضه شدند

فدراسیون جودو اسامی تیم های ملی جودو زنان و مردان را برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی اعلام نمود.



به گزارش دفاع شخصی به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی طی روزهای ۱۷ تا ۲۷ مرداد ماه سالجاری به میزبانی قونیه در کشور ترکیه برگزار می شود. سرانجام با تصمیم کادر فنی تیم ملی مردان و بانوان تکلیف اسامی نفرات اعزامی به این مسابقات مشخص شد.
تیم ایران مقرر است با ترکیب ۷ جودوکار در بخش مردان و ۷ جودوکار در بخش بانوان در این رقابت ها حضور پیدا کنند. جودوکاران کشورمان در این دوره از رقابت ها در بخش مسابقات تیمی و انفرادی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
تیم مردان با ترکیب حمیدرضا پاپی در وزن ۶۶- کیلوگرم، محمد صدیقی و وحید جدی در وزن ۷۳- کیلوگرم، مهدی فتحی پور در وزن ۸۱- کیلوگرم، محمد سعیدی و قاسم باغچقی در وزن ۹۰ کیلوگرم و حمید رضا ملک زاده در وزن ۱۰۰ کیلوگرم با هدایت محمدرضا حاج یوسف زاده مدیر فنی و محسن ذکریا در این دوره از بازی ها حضور خواهد داشت.
شیوا جهانگیری در وزن ۴۸- کیلوگرم، فاطمه کمالی در وزن ۵۲- کیلوگرم فاطمه کمالی، سایان چگینی در وزن ۵۷- کیلوگرم، محدثه حسینی در وزن ۶۳- کیلوگرم، مریم بربط و ریحانه گیلانی در وزن ۷۰- کیلوگرم و فاطمه پیمانی وزن ۷۸ - کیلوگرم با هدایت تکتدم بی دل بعنوان سرمربی و سحر چغلوند بعنوان مربی هم ترکیب تیم ملی بانوان را در این رقابتها می سازند.


منبع:

1401/04/23
14:58:28
5.0 / 5
335
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد