دفاع شخصی

توضیح پلیس درباره حادثه سرقت از مشاور رئیس فدراسیون کشتی

توضیح پلیس درباره حادثه سرقت از مشاور رئیس فدراسیون کشتی

به گزارش دفاع شخصی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام نمود که مبحث سرقت مسلحانه از مشاور رئیس فدراسیون کشتی درحال پیگیری است.


به گزارش دفاع شخصی به نقل از ایسنا، روز دوشنبه خبری در خصوص «تیراندازی به مشاور علیرضا دبیر و سرقت لندکروز» منتشر و اعلام گردید که «علی صفایی، مشاور علیرضا دبیر و مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان هدف سرقت مسلحانه در اتوبان امام علی (ع) تهران قرار گرفت و چهارسارق مسلح علاوه بر این که خودروی تویوتا لندکروز او را به سرقت بردند، به پای چپ او هم دو مرتبه شلیک کرده اند.»
درپی انتشار خبر این حادثه، سرهنگ علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفتگو با ایسنا، از پیگیری این مورد از جانب ماموران این پلیس خبرداد و اظهار داشت: موضوعی که رخ داده بحث سرقت بوده که همکاران من از همان لحظه اولی که وقوع حادثه به پلیس اطلاع داده شد، در صحنه حاضر شده و مبحث را پیگیری کردند. البته این رویه ای است که در مورد تمام جرائم و سرقت ها وجود دارد و هم اکنون هم پیگیری ها و تحقیقات درباره این پرونده از جانب کارآگاهان پلیس آگاهی در حال انجام می باشد.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا جرائم خشن و مسلحانه در پایتخت افزایش داشته یا خیر هم اظهار داشت: گاهی اخبار بد در فضای مجازی منعکس و اینطور تصور می شود که جرمی افزایش داشته است، از نظر ما بعنوان پلیس حتی وقوع یک جرم هم زیاد است و نباید رخ دهد، اما اگر جرمی هم رخ دهد بطور قطع به فوریت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
خبر مرتبط: واکنش پلیس به انتشار ویدیوهایی از جرائم خشن
رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: در این خصوص باید بگویم که انتشار گسترده یک خبر از یک اقدام مجرمانه به معنای افزایش آمار آن جرم نیست. آمارهای ما نشان داده است که جرائم خشن و مسلحانه در تهران کاهش داشته است و علاوه بر آن قدرت کشف پلیس هم در این جرائم افزایش پیدا کرده و هم فاصله وقوع تا کشف کمتر شده و هم تعداد مواردی که کشف شده بیشتر شده است.




منبع:

1401/04/23
23:17:27
5.0 / 5
341
تگها: تیم , فدراسیون
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد