دفاع شخصی

رییس جمهور قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در مسابقات جهانی را تبریک گفت

رییس جمهور قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در مسابقات جهانی را تبریک گفت

دفاع شخصی: رییس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در مسابقات جهانی ایتالیا را به عموم ملت شریف ایران تبریک گفت و از ورزشکاران، مربیان و دست اندرکاران ورزش کشتی فرنگی صمیمانه تشکر کرد.


به گزارش دفاع شخصی به نقل از ایسنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی، ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در مسابقات جهانی ایتالیا، خاطرنشان کرد: این درخشش باارزش نشان از استعداد، همت والا و آینده روشن نوجوانان کشورمان در این رشته ورزشی دارد که امیدوار هستم با برنامه ریزهای درست و تلاش بیشتر مربیان توانمند، شاهد ادامه موفقیت آنان در دیگر مسابقات ورزشی باشیم.
متن پیام رییس جمهور به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
قهرمانی امید آفرین تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در مسابقات جهانی ایتالیا بار دیگر توانمندی های نوجوانان ایران اسلامی را به نمایش گذاشت و مایه مسرت و خوشی مردم و جامعه ورزش کشور شد.
این درخشش باارزش نشان از استعداد، همت والا و آینده روشن نوجوانان کشورمان در این رشته ورزشی دارد که امیدوار هستم با برنامه ریزهای درست و تلاش بیشتر مربیان توانمند، شاهد ادامه موفقیت آنان در دیگر مسابقات ورزشی باشیم.
اینجانب با تبریک این پیروزی به ملت بزرگ ایران، از زحمات دست اندرکاران و مربیان تیم ملی کشتی فرنگی و به خصوص کشتی گیران عزیز صمیمانه قدردانی می کنم.
سیدابراهیم رئیسی
رییس جمهوری اسلامی ایران




منبع:

1401/05/07
14:13:34
5.0 / 5
407
تگها: پیروزی , تیم , ورزش
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد