دفاع شخصی
ابراهیمی:

برای المپیک پاریس انگیزه زیادی دارم

برای المپیک پاریس انگیزه زیادی دارم

به گزارش دفاع شخصی، دارنده مدال طلای آسیا بعد از انجام موفقیت آمیز عمل جراحی، با بیان این که با قدرت تمریناتش را دنبال می کند، اظهار داشت: از انگیزه زیادی برای بازگشت به تیم ملی و حضور در المپیک برخوردارم.



محمدجواد ابراهیمی در گفتگو با ایسنا، در رابطه با شرایط خود بعد از انجام عمل جراحی، اظهار نمود: خدا را شکر با پیگیری و کمک علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و محسن کاوه، شرایط برای انجام عمل جراحی در تهران مهیا شد و توسط دکتر کیهانی جراحی شدم که جا دارد از همه این عزیزان تشکر و قدردانی کنم. امیدوارم با کسب نتایج خوب پاسخ این زحمات را بدهم. خوشبختانه دوران درمان را خیلی خوب سپری کردم و هم اکنون هم مدتی است تمریناتم را بدون مشکل پیگیری می کنم.
دارنده ۲ مدال طلای بزرگسالان آسیا و یک طلای جوانان جهان، در رابطه با زمان بازگشت به میادین، اظهار داشت: حدود ۲ ماه است که تمریناتم را دنبال می کنم و چند وقتی است که تمرینات روی تشک را شروع کرده ام. خدا را شکر شرایط خوبی دارم و از انگیزه زیادی برای بازگشت به میادین برخوردارم. هم اکنون تمریناتم را برای حضور در لیگ کشتی دنبال می کنم و بعد از آن برای رسیدن به دوبنده تیم ملی تلاش خواهم کرد.
وی تصریح کرد: با انجام عمل جراحی پس از سال ها تحمل درد، شرایط خوبی برای مبارزه دارم و فعلاً منتظر هستم تا پیشنهادات را برای حضور در لیگ بررسی کنم. از دو سه تیم پیشنهاد دارم اما هنوز این مورد نهایی نشده و منتظر هستم ببینم چه تیم هایی سال جاری وارد لیگ کشتی می شوند.
ابراهیمی در رابطه با کوشش برای بازگشت به تیم ملی، اظهار داشت: انگیزه زیادی دارم تا به دوبنده تیم ملی برسم. قصد دارم از مسابقات قهرمانی کشور کارم را شروع کنم تا به امید خدا با عرضه بهترین عملکرد در نهایت صاحب دوبنده تیم ملی شوم. فعلاً قصدم ادامه کشتی در وزن ۹۲ کیلوگرم است و برای رسیدن به المپیک تغییر وزن خواهم داد. سالهای زیادی زحمت می کشم و باید یک روز مزد زحماتم را بگیرم. از نظر بدنی و روحی در شرایط خوبی هستم و به مرور آماده حضور پرقدرت در میادین می شوم. اگر قصدم حضور در وزن ۹۷ کیلوگرم باشد بطور قطع بشکلی به این وزن می آیم که به المپیک برسم.
آزادکار وزن ۹۲ کیلوگرم ایران، در رابطه با پیشبینی خود از نتایج تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های قهرمانی جهان، اظهار نمود: همه بچه ها زحمت زیادی کشیده اند و همه آنها لایق رسیدن به خوشرنگ ترین مدال و عنوان قهرمانی تیمی در جهان هستند. برای تمامی نفرات تیم و کادر فنی دعا می کنم تا تیم ایران به بهترین نتیجه و قهرمانی در رقابت های جهانی برسد. سال جاری در غیاب روسیه هم شرایط برای قهرمانی تیم ایران مهیاتر از همیشه است و به امید خدا پرچم ایران در این رقابت ها برافراشته خواهد شد.



1401/06/08
15:06:50
5.0 / 5
426
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد