دفاع شخصی
تا سال ۲۰۲۸؛

اسپینوز بار دیگر رییس فدراسیون جهانی کاراته شد

اسپینوز بار دیگر رییس فدراسیون جهانی کاراته شد

دفاع شخصی: با رای اعضای مجمع فدراسیون جهانی کاراته، آنتونیو اسپینوز در سمت ریاست این نهاد بین المللی برای 6 سال آینده ابقا شد.



به گزارش دفاع شخصی به نقل از مهر، در فاصله یک روز مانده به شروع دوازدهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی رده های سنی جهان در قونیه، مجمع فدراسیون جهانی کاراته اجرا شد. در این مجمع که سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته کشورمان نیز حضور داشت، «آنتونیو اسپینوز» با گرفتن ۹۴ رأی از مجموع ۹۹ نماینده دارای حق رأی حاضر در مجمع تا آخر سال ۲۰۲۸ در سمت خود به عنوان رییس WKF برگزیده شد. وی سال ۱۹۹۸ به این سمت انتخاب شده بود.
در گزارشی که سایت فدراسیون جهانی در مورد این انتخابات منتشر نموده، «اسپینوز» پس از انتخاب مجدد به عنوان ریاست فدراسیون جهانی اظهار داشت: سالهای قبل تلاش زیادی برای پیشرفت این رشته در سطح دنیا داشته ایم و الان خوشحالیم که کاراته به سطح غیرقابل تصوری دست یافته است. این کوشش برای تبدیل شدن کاراته به محبوبترین رشته ورزشی دنیاست.
وی اضافه کرد: موجب افتخار ما است که از این کنگره برای ادامه ریاست این سازمان برای شش سال دیگر حمایتی قوی دریافت کردم. ۲۴ سال قبل یک امتیاز بوده و موجب افتخار من است که خوب پیش رفتیم. ما ورزش خودرا متحول کرده ایم. با اتحاد، هماهنگی و احترام به سنت هایمان به دستاوردهای عظیمی دست یافته ایم. آماده هستم تا به تعهد خود برای پیشرفت کاراته ادامه دهم. تا آن زمان که از حمایت فدراسیون های ملی و کمیته اجرائی برخوردار باشم، انرژی و قدرت لازم برای ادامه کار برای کاراته را خواهم داشت.

اسپینوز اضافه کرد: کاراته حالا یک ورزش جهانی، مدرن و استثنایی است. ما موفقیت های زیادی برای جشن گرفتن داریم، اما هنوز نقاط عطف بیشتری داریم که باید انجام دهیم. با ادامه کار با هم به عنوان یک خانواده متحد، می توانیم میراث کاراته و جایگاه آنرا به عنوان رشته ای که حالا درحال تغییر است، ادامه بخشیم. کاراته مادام العمر است.

در ادامه گزارش فدراسیون جهانی آمده است: تحت رهبری پیشگام او، کاراته به رشد بی سابقه ای در سراسر جهان رسیده است. نقاط عطف تاریخی در طول دو دهه ریاست او بر این سازمان به دست آمده است، مانند نخستین حضور المپیکی این ورزش در بازی های المپیک ۲۰۲۰، گنجاندن کاراته در برنامه های بازی های المپیک جوانان بوئنوس آیرس ۲۰۱۸ و داکار ۲۰۲۶، و محبوبیت جهانی این رشته همچون کارهای مهم می باشد.


منبع:

1401/08/06
13:42:47
5.0 / 5
381
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد