دفاع شخصی

دلیل گالتیه درباره ی افت محسوس PSG

دلیل گالتیه درباره ی افت محسوس PSG

دفاع شخصی: سرمربی پاری سن ژرمن براین باور است که جام جهانی موجب شد تا روند خوب تیمش متوقف شود و نتایج ناامید کننده ای را در لیگ فرانسه به دست آورد.


به گزارش دفاع شخصی به نقل از ایسنا و به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن دومین شکست فصل خودرا تجربه نمود. تیم پاریسی پس از جام جهانی ۲۰۲۲ نتایج ناامید کننده ای را در لیگ فرانسه کسب کرده است به طوریکه در چهار بازی دو بار شکست خورده است و این سبب شده است تا فاصله آنها با تیم دوم تنها به سه امتیاز کاهش پیدا کند.
سرمربی پاری سن ژرمن اعتراف کرد که تیم پس از جام جهانی افت کرده است و بازیکنان از آمادگی سابق برخوردار نیستند.
او پس از شکست برابر رن اظهار داشت: طبیعتا بازیکنان از جام جهانی تحت تاثیر قرار گرفته اند. ما تیم را حدود ۸ هفته در اختیار نداشتیم و بیشتر بازیکنان در اردوی تیم های ملی خود بودند و این سبب شده است تا ناهماهنگی به وجود آید. هر بازیکن در تیم ملی کشور خود با سبک و افکار خاصی به میدان رفته است و الان باردیگر باید ذهنیت و تفکرات آنها را تغییر داد.
گالتیه ادامه افزود: ما در نیم فصل نخست بسیار عالی ظاهر شدیم اما پس از جام جهانی دو شکست را به دست آورده ایم که به خاطر ناهماهنگی بازیکنان است. باید از فرصتی که داریم نهایت استفاده را ببریم و باردیگر تیم را هماهنگ نماییم. من از نمایش تیم بسیار ناراحت هستم و اصلا راضی نیستم. نتوانستیم حریف را تحت فشار قرار دهیم و فرصت های خوبی را روی دروازه آنها خلق نماییم. بازیکنان ناخودآگاه به توپ های بلند روی آوردند. مالکیت بدون فایده ای داشتیم و به خوبی حریف را تحت فشار قرار ندادیم.
سرمربی پاری سن ژرمن درباره ی این سوال که آیا دو شکست تیمش در سال جدید او را پیش از بازی حساس با بایرن مونیخ نگران نکرده است، اظهار داشت: من از نگرانی صحبت نمی کنم. باید بازیکنان موقعیت تیم را درک کنند. می توانم حالا هزار بهانه بیاورم اما جام جهانی به انتها رسیده است و تیم باید آهنگ و توازن خودرا باردیگر به دست آورد. ما تا پیش از جام جهانی بسیار عالی بودیم و باید باردیگر همان تیم قبلی بشویم.
گالتیه در آخر اظهار داشت: در لیگ فرانسه پاری سن ژرمن تنها مدعی قهرمانی نیست و جدول نشان میدهد که سه تیم دیگر شانس قهرمانی دارند. لیگ قوی داریم و برای پیروزی نیاز به تمرکز بالایی است.



1401/10/26
11:57:16
5.0 / 5
371
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد