دفاع شخصی
آنچلوتی:

بارسلونا نمی خواست بازی کند

بارسلونا نمی خواست بازی کند

دفاع شخصی: کارلو آنچلوتی اصرار دارد که بارسلونا خوش شانس بود و نمی خواست بازی کند و تیمش توان جبران را دارد.


به گزارش دفاع شخصی به نقل از ایسنا و به نقل از ساکرنت، بارسلونا و رئال مادرید پنجشنبه شب در قالب دیدار رفت کوپا دل ری به مصاف هم رفتند که این دیدار در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با یک گل به سود بارسلونا به انتها رسید. گل تعیین کننده در دقیقه ۲۶ زده شد وقتی که ضربه فرانک کسیه توسط تیبو کورتوا دفع شد و سپس ادر میلیتائو مدافع مادرید به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.
بارسا فقط ۳۵.۳ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت. این سومین بار از شروع سال قبل است که بارسلونا کمتر از ۵۰ درصد مالکیت توپ را در یک بازی به ثبت می رساند.
آنچلوتی از عملکرد بارسلونا تحت تاثیر قرار نگرفت و همچنان مطمئن است که مادرید به فینال خواهد رسید آن هم با وجود این که تیمش موفق به ثبت یک شوت به سمت دروازه نشد.
او به خبرنگاران اظهار داشت: رئال خوب بازی کرد. بارسلونا نمی خواست بازی کند. ما در یک سوم آخر خوب نبودیم و به همین خاطر شکست دردناک است اما اگر در بازی برگشت همین بازی را انجام دهیم، شانس پیشرفت داریم.
او اظهار داشت: ما بازی همیشگی خودرا انجام دادیم که باید انجام می دادیم یعنی پرسینگ زیاد. فقط گل نداشتیم اما آنها کاری برای گلزنی نکردند و فقط روی یک ریباند خوش شانس بودند. ما شکست خوردیم، اما مستحق شکست نبودیم. در ۹۰ دقیقه بازی برگشت می توانیم در بارسلونا گل بزنیم.
در دیگر دیدار این مرحله از رقابت ها اوساسونا توانست با برتری برابر اتلتیک بیلبائو شانس خودرا برای صعود به دیدار نهایی بیشتر کند.




منبع:

1401/12/12
10:24:32
5.0 / 5
350
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد