دفاع شخصی

هواداران PSG فدراسیون فوتبال فرانسه را به باد تمسخر گرفتند

هواداران PSG فدراسیون فوتبال فرانسه را به باد تمسخر گرفتند

به گزارش دفاع شخصی، اقدام فدراسیون فوتبال فرانسه در منع افطار بازیکنان مسلمان در جربان بازیها سبب شد که هواداران پاری سن ژرمن در دیدار برابر لیون این تصمیم را به باد تمسخر گیرند.


به گزارش دفاع شخصی به نقل از ایسنا و به نقل از اسپورت، پاری سن ژرمن در هفته بیست و نهم رقابتهای لیگ فرانسه از لیون پذیرایی کرد و با یک گل شکست خورد.
هواداران پاری سن ژرمن در این بازی به اقدام اخیر فدراسیون فوتبال این کشور اعتراض کردند و با دست نوشته ای که به ورزشگاه آوردند آنرا به باد تمسخر گرفتند.
فدراسیون فوتبال فرانسه به تازگی دستور داد بازیها در این کشور به خاطر ماه رمضان نباید قطع شود؛ به طوریکه به داوران اخطار داد که اجازه افطار به بازیکنان را در جریان بازیها ندهند.
هواداران پاری سن ژرمن به این تصمیم در جریان دیدار با لیون اعتراض کردند؛ به طوریکه این دست نوشته را به ورزشگاه آوردند: "خرما و یک بطری آب، کابوس فدراسیون فوتبال فرانسه."
رسانه های محلی فرانسه گزارش دادند که فدراسیون فوتبال فرانسه ایمیلی به داوران فرانسوی ارسال کرده و به آنها یادآوری کرده است که مسابقات را در ماه رمضان قطع نکنند.
این در شرایطی است که پیش از این لیگ برتر انگلیس اعلام نمود به خاطر فوتبالیستهای مسلمانی که در ماه رمضان از خوردن و ‌نوشیدن در ساعات روز خودداری می کنند در هنگام غروب خورشید و افطار، بازیها برای مدتی قطع شوند.
با این وجود، در مسابقات لیگ دسته ۱ فرانسه چنین وقفه هایی وجود نخواهد داشت.
در نامه ارسالی از جانب فدراسیون فوتبال فرانسه به داوران آمده است: این وقفه ها با مفاد اساسنامه فدراسیون فوتبال فرانسه مطابقت ندارد. فدراسیون و ارگان های آن باید از ارزش های اساسی جمهوری فرانسه محافظت کنند و بر این اساس باید از هرگونه تبعیض یا زیر سوال بردن شخصیت یک شخص بخصوص بر مبنای شرایط سیاسی و مذهبی جلوگیری نمایند. هر فردی که این مقررات را نقض کند مشمول برخورد انضباطی و یا قانونی خواهد شد.
در نامه کمیته داوران فدراسیون آمده است: هرگونه بیانیه یا اقدام با ماهیت سیاسی، عقیدتی، مذهبی و صنفی ممنوع می باشد.



1402/01/14
21:33:35
5.0 / 5
342
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد