دفاع شخصی

رئیس فدراسیونی که مدیر کل ورزش استان هم است

رئیس فدراسیونی که مدیر کل ورزش استان هم است

به گزارش دفاع شخصی، رئیس فدراسیون شمشیربازی برای حضور کامل در این رشته منتظر وزارت ورزش است تا جایگزین وی در ورزش یزد را معرفی نماید.


به گزارش دفاع شخصی به نقل از ایسنا، انتخابات فدراسیون شمشیربازی ۲۶ بهمن به پایان رسید و علیرضا پورسلمان بعنوان رئیس فدراسیون انتخاب گردید. پورسلمان زمانی که بعنوان رئیس انتخاب شد، همزمان سرپرستی اداره کل ورزش و جوانان یزد را هم برعهده داشت و قرار بود تا آخر سال تکلیف اداره کل ورزش و جوانان یزد مشخص شود تا تمام تمرکز پورسلمان روی فدراسیون شمشیربازی گذاشته شود اما جایگزینی برای او انتخاب نشد. حالا هم که حدود ۵۰ روز از ریاست فدراسیون شمشیربازی می گذرد هنوز وزارت ورزش تکلیف جایگزین پورسلمان را در ورزش یزد مشخص نکرده است.
علیرضا پورسلمان در گفتگو با ایسنا در رابطه با ی تعیین تکلیف مسئولیتش در اداره کل ورزش و جوانان یزد بیان نمود: به هر حال انجام دادن دو کار دشوار می باشد و باید برنامه سال ۱۴۰۲ برای دو واحد تنظیم شده باشد و با برنامه جلو برویم. استاندار انتظار داشت که من در اداره کل ورزش و جوانان یزد بمانم و تلاش می کرد که من را نگه دارد. با عنایت به این که حکم ریاست من برای فدراسیون شمشیربازی در انتهای سال ۱۴۰۱ زده شد، استاندار به دنبال گزینه جدی برای اداره کل ورزش و جوانان استان یزد بود و گزینه اش را هم برگزیده و به وزارت ورزش معرفی شده است. هم اکنون منتظر پاسخ وزارت ورزش و جوانان هستیم.
*گزینه استاندار معرفی شده است
پورسلمان در مورد این که برای او هم بهتر است که یک مسئولیت را برعهده داشته باشد، تصریح کرد: ۱۰۰ درصد، من که قاعدتا راضی تر هستم که زودتر مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد انتخاب گردد و از استاندار هم درخواست کرده بودم که پیگیر باشد تا گزینه مورد نظرش زودتر تعیین تکلیف وحکمش زده شود. این اقدام انجام شده است و منتظر نظر وزارت ورزش هستیم تا حکم فرد مورد نظر را بزند و مستقر شود و من هم برای کار بیشتر در فدراسیون آزاد شوم.
*اپه و فلوره به کمپ تمرینی نیاز دارند تا مسابقه
رئیس فدراسیون شمشیربازی در پاسخ به این پرسش که برنامه فدراسیون برای اپه و فلوره چیست؟ خاطرنشان کرد: ما با ارزیابی هایی که از چند اعزام در این دو رشته داشتیم، احساس کردیم که اپه و فلوره به کمپ های تمرینی بیشتری نیاز دارند تا حضور در مسابقات. ما یک نفر را به مجارستان اعزام می نماییم و هزینه سنگین اعزام را متقبل می شویم اما بازیکن ما در جدول بالا نمی آید. باید رقابت های داخلی خویش را بیشتر و منسجم تر برگزار نماییم و کمپ های تمرینی را پیشبینی نماییم تا کیفیت این دو رشته بالا بیاید. با عنایت به منابع مالی در اختیار و افزایش قیمت ارز، این که برای مسابقاتی هزینه نماییم که ورزشکاران ما بالا نمی آیند و نتیجه خوبی نمی گیرند، واقعا اتلاف هزینه است.
او افزود: البته یک راه را باز گذاشته ایم و ورزشکاران با هزینه های خودشان می توانند در مسابقات شرکت نمایند و ما مجوزهای لازم برای حضورشان را می گیریم.
*برای قهرمانی آسیا تصمیم نگرفته ایم
پورسلمان در پاسخ به این پرسش که تیمهای اپه و فلوره به قهرمانی آسیا اعزام می شوند یا خیر و چه زمانی تکلیف سرمربیان آنها مشخص می شود؟ اظهار داشت: در مورد قهرمانی آسیا هنوز تصمیم نگرفته ایم و سرمربیان هم تا آخر فروردین تعیین تکلیف می شوند.




منبع:

1402/01/19
20:24:22
5.0 / 5
382
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد