دفاع شخصی
بازیهای پاراآسیایی ۲۰۲۲ - هانگژو

بازدید رئیس کمیته ملی پارالمپیک از اردوی تیم های ملی پاراتکواندو

بازدید رئیس کمیته ملی پارالمپیک از اردوی تیم های ملی پاراتکواندو

به گزارش دفاع شخصی، غفور کارگری با حضور در اردوی تیم ملی تکواندو اعزامی به بازی های پاراآسیایی هانگژو با اعضای تیم و کادر فنی گفتگو نمود.



به گزارش دفاع شخصی به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، غفور کارگری بامداد امروز سه شنبه هجدهم مهرماه با حضور در فدراسیون تکواندو ضمن ملاقات و گفتگو با مسؤلان فدراسیون دراردوی تیم ملی اعزامی به بازی های پاراآسیایی هانگژو حاضر شد و با اعضای تیم های ملی و کادر فنی گفتگو نمود.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک در این نشست اظهار داشت: دومین بار است که برای دیدار با شما به فدراسیون تکواندو می آیم و این یعنی برای پاراتکواندو ارزش و اهمیت ویژه ای قائل هستیم. این که شرایط اردویی مناسبی دارید و فدراسیون امکانات خوبی در اختیار پاراتکواندو قرار داده است؛ خیلی اهمیت دارد.
وی اضافه کرد: ما هم مثل شما در مورد شرایطی که برای اعزام به مسابقات جهانی مکزیک پیش آمد، ناراحت هستیم. هزینه های این اعزام تأمین شده بود و باید پیگیری نماییم که چرا شرایط اعزام فراهم نشده است. امتیازاتی از دست رفت ولی نگران کسب سهمیه پارالمپیک نباشید، به رویدادهایی که شرایط کسب امتیاز داشته باشد، بخصوص مسابقات گرندپری اعزام خواهید شد.
کارگری افزود: شما ورزشکاران حرفه ای هستید. یکی از خصوصیت های ورزشکار حرفه ای اینست که قدرت مدیریت مشکلات و بحران ها را دارد و روح و روان خویش را برای موفقیت در رویدادهای آتی آماده می کند. فرصت حضور در مسابقات مکزیک از دست رفت و برای آن نمی توان کاری کرد. شما باید به هر اندازه که قدرت دارید، روی رویداد مهم بازی های پاراآسیایی متمرکز شوید. در این صورت به همان میزان که قدرت دارید به همان میزان فنی تر، حرفه ای تر و قدرتمندتر هستید.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک در قسمت پایانی سخنان خود اظهار داشت: برای همه شما آرزوی موفقیت دارم و باید عنوان کنم که برای مباحث فرهنگی هم برنامه هایی داریم که به نحو شایسته از عزیزان قدردانی نماییم.
در این دیدار همینطور مهدی پوررهنما، مریم عبدالله پور و حامد حق شناس به نمایندگی از سایر ملی پوشان در مورد مشکلات صحبت هایی را مطرح نمودند.

1402/07/19
08:13:21
5.0 / 5
286
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد