دفاع شخصی
خلیلی در گزارش دفاع شخصی:

خوشحالم بازیکنان جوان عصای دست پرسپولیس هستند

خوشحالم بازیکنان جوان عصای دست پرسپولیس هستند

به گزارش دفاع شخصی، مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ضمن اظهار امیدواری نسبت به قهرمانی این تیم اظهار داشت: سکوی قهرمان برازنده رنگ قرمز است.



محسن خلیل در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد بازی های امروز هفته سی ام لیگ برتر فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ فوتبال کشور که تکلیف قهرمان را بین استقلال و پرسپولیس مشخص کنند صحبت کرد.
سرخپوشان پایتخت در ورزشگاه آزادی پیراهن قهرمانی خویش را می خواهند بر تن کنند اما سایه استقلال را با یک امتیاز کمتر در فاصله چند کیلومتری خود در دیدار همزمانی که با پیکان دارند احساس می کنند.
کوچک ترین لغزش شاگردان اوسمار ویه را می تواند بهترین فرصت برای آبی ها در راه فتح جام باشد.
خلیلی در رابطه با جذابیت جدول در هفته پایانی اظهار داشت: من مطمئن بودم لایق به صور می رسد ولی اکنون امیدوارم پرسپولیس بتواند قدر این جایگاه را بداند و با تسلط روی بازی خودش به قهرمانی برسد.
مهاجم پیشین پرسپولیس در رابطه با حاشیه های چند هفته اخیر به وجود آمده در جنگ رسانه ای سرخابی های پایتخت تصریح کرد: هیچ کدام از این ها جز قهرمانی مهم نیست. شاید بخشی از هیجان فوتبال در همین مصاحبه ها باشد اما آن چه در تاریخ ثبت می شود چیز دیگری است که مقرر است مادام در ویترین باشگاه باشد.
او ضمن اشاره به علاقه خود نسبت به قهرمانی پرسپولیس تصریح کرد: نمی توانم علاقه قلبی ام برای قهرمانی تیم محبوبم را پنهان کنم اما خوشحالم تیمی شانس بیشتر برای قهرمانی دارد که کسی نمی تواند از آن خرده فرمایشات تاکتیکی بگیرد!
خلیلی افزود: من فکر می کنم شنل قهرمان به رنگ سرخ است چون حق این تیم در نیم فصل اول با آقای گل محمدی و در دور برگشت با وجود تغییرات و روی کارآمدن آقای ویه را چیزی جز کسب جام نیست.
خلیلی که عملکرد مطلوبی در تیم های پایه پرسپولیس داشته است در رابطه با میزان کمک جوانان به بزرگسالان در فصل جاری خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم کارخانه بازیکن سازی پرسپولیس باردیگر فعال گشته است. با تمام وجودم برای بازیکنان مستعد کار می کنم و احساس خوبی دارم که جوانان باشگاه عصای دست تیم بزرگسالان هستند. آقای اوسمار اشراف کامل به تک تک بازیکنان رده های امید و جوانان دارد. هروقت هم نیاز داشتند در اختیار آنها قرار داده ایم. مطمئن باشید آینده برای پایه های پرسپولیس است.
او در انتها تصریح کرد: پرسپولیس باید فقط روی بازی خودش تمرکز کند و برای هر اتفاقی در جریان بازی برنامه داشته باشد تا اشتباه غیر قابل جبران نکند.

1403/03/12
10:48:02
5.0 / 5
222
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد