دفاع شخصی
با كسب ۱۶ رأی موافق؛

بابك بردبار رئیس هیئت بوكس گیلان شد

بابك بردبار رئیس هیئت بوكس گیلان شد

دفاع شخصی: انتخابات مجمع هیئت بوكس استان گیلان برگزار و با كسب 16 رأی موافق بابك بردبار بعنوان رئیس هیئت بوكس گیلان برگزیده شد.



به گزارش دفاع شخصی به نقل از مهر، امروز (سه شنبه) انتخابات مجمع هیئت بوکس استان گیلان برگزار و در آخر با کسب ۱۶ رأی موافق «بابک بردبار» بعنوان رئیس هیئت بوکس گیلان برگزیده شد.
این انتخابات با حضور حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران و مدیر کل ورزش و جوانان گیلان انجام شد که از ۱۷ رأی مأخوذه بابک بردبار با کسب ۱۶ رأی برای چهار سال بعنوان رئیس جدید این هیئت انتخاب و معرفی گردید.
لازم به ذکر است که بابک بردبار داور از داوران مطرح ۳ ستاره کشور و رئیس کمیته داوران فدراسیون بوکس هم است.
پیش از وی نیز امین قاسمی پور بعنوان رئیس هیئت بوکس استان گیلان فعالیت می کرد.
کسب سهمیه المپیک در منطقه آسیا سخت است
رئیس فدراسیون بوکس ایران در این نشست با اشاره به ظرفیت های بالای و حضور شش تیم برتر بوکس جهان در منطقه آسیا، اظهار نمود: کسب سهمیه المپیک در این منطقه خیلی مشکل است.
حسین ثوری به کسب دو سهمیه المپیک توسط بوکسورهای ایرانی در سال قبل اشاره نمود و اضافه کرد: با وجود تحریم های و مشکلات اقتصادی در دو سال قبل شاهد اتفاقات خوبی در ورزش بوکس کشور بوده ایم.
وی با اعلان اینکه در دو سال قبل ساماندهی ورزشکاران در این رشته ورزشی دو برابر شده است، اظهار داشت: ایجاد یک منبع درآمدی برای استانها بوسیله برگزاری کلاس های آموزشی از اولویت های سال قبل این فدراسیون بوده است.
ثوری با اشاره به برنامه های امسال فدراسیون بوکس، افزود: امسال نیز آموزش و ارتقای سطح فنی داوران و مربیان بوکس در دستور کار قرار گرفته است.


منبع:

1399/03/17
14:22:47
5.0 / 5
1975
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد