دفاع شخصی

چه كسی استعفای بنا را رسانه ای كرد؟

چه كسی استعفای بنا را رسانه ای كرد؟

دفاع شخصی: محمد بنا بعد از جلسه 2 روز پیش با علیرضا دبیر و حمید سوریان اعلام نمود تا المپیك به كار ادامه می دهد، اما در این میان بنا از فردی كه صحبت های وی را در گروه مربیان تیم ملی به بیرون برده و رسانه ای كرده شدیدا ناراحت است تا جاییكه از این گروه خارج شده است.


به گزارش دفاع شخصی به نقل از ایسنا، ماجرا از پیام و درد دل های محمد بنا در گروه مربیان تیم ملی کشتی فرنگی در واتس آپ شروع شد، جاییکه بنا به سبب برخی نگرانی ها از وضعیت کشتی که ممکنست موجب خستگی و عصبانیت هر مربی شود، عنوان نمود دیگر از ادامه کار خسته شده است.
اما محمد بنا هیچ گاه این فکر را نمی کرد که این صحبت محرمانه، بلافاصله بوسیله یکی از اعضای گروه به بیرون درز پیدا کند و رسانه ای شود. رسانه ای شدن این مساله حواشی زیادی را برای محمد بنا و فدراسیون کشتی به دنبال داشت و موجب شد ورزش اول ایران روزهای پر چالشی را پشت سر بگذارد.
اما بنا بعد از چند روز سکوت سرانجام در فدراسیون کشتی حاضر شد تا نشان دهد استعفایی در کار نبوده و کماکان تا المپیک توکیو با قدرت به کار ادامه خواهد داد.
البته بنا از اینکه یک نفر از اعضای گروه صحبت خودمانی او را به بیرون برده و رسانه ای کرده به شدت دلخور است و در اعتراض به این مساله و سلب اعتمادش، گروه مربیان تیم ملی در واتس آپ را ترک کرده است.
شنیده می شود علاوه بر بنا، مسئولان فدراسیون کشتی نیز از رسانه ای شدن این مساله و به حاشیه رفتن تیم ملی طی روزهای گذشته شدیدا دلخورند و معتقد هستند نباید حرف های محرمانه میان اعضای گروه کادر فنی تیم ملی به بیرون درز پیدا می کرد.




منبع:

1399/06/27
19:30:38
5.0 / 5
1211
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد