دفاع شخصی
بلال ماخوف المپیك توكیو را از دست می دهد

محرومیت حداقل دوساله در انتظار كشتی گیر سرشناس روس

محرومیت حداقل دوساله در انتظار كشتی گیر سرشناس روس

دفاع شخصی: انتظار می رود حداقل دو سال محرومیت برای بلال ماخوف در نظر گرفته شود تا كشتی گیر كهنه كار روس رویای حضور در المپیك توكیو را به فراموشی بسپارد.


به گزارش دفاع شخصی به نقل از ایسنا و به نقل از خبرگزاری تاس، بلال ماخوف دارنده سه طلای کشتی آزاد جهان و مدال نقره بازی های المپیک 2012 به سبب نقض قوانین ضد دوپینگ ممکنست به مدت دو سال با محرومیت مواجه و بازیهای المپیک را از دست بدهد.
ماخوف در همین ارتباط اظهار داشت: وقتی مأموران ضد دوپینگ برای آزمایش به سمت من آمدند، من تازه از آلمان آمده بودم و آنجا عمل جراحی داشتم. نیاز به توانبخشی پس از عمل وجود داشت، به همین خاطر به من خیلی از داروهای مختلف هورمونی تزریق شد. من از این مسئله غفلت کردم و توجه کافی را نکردم.
او افزود: این اتفاق در دوره ای بود که رقابتی برگزار نمی شد، اما از آنجائیکه ما حرفه ای هستیم، ورزشکاران بطور مداوم در حال آزمایش هستند. من مجبور بودم پروسه را کنترل کنم، اما جراحی کردم و داروهای هورمونی که غضروف را احیا می کند به پشت، گردن و زانوی من تزریق شد. این داروها باید از قبل اعلام شوند، اما به من نشد.
ماخوف اعلام نمود در حال بررسی اسناد و مدارک است که نشان دهد این اتفاق ناخواسته و به خاطر مصدومیت او رخ داده است.
این کشتی گیر روس سه بار قهرمان جهان در مسابقات کشتی آزاد (۲۰۰۷، ۲۰۰۹، ۲۰۱۰) و مدال آور نقره بازی های المپیک ۲۰۱۲ بوده است.




منبع:

1399/03/27
14:42:00
5.0 / 5
1755
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد