دفاع شخصی

استقبال خوب از جام جهانی كشتی

استقبال خوب از جام جهانی كشتی

دفاع شخصی: با وجود نگرانی ها از شیوع گسترده کرونا، 505 کشتی گیر از 51 کشور در جام جهانی صربستان به میدان می روند که از این تعداد 398 کشتی گیر در بخش مردان در جام جهانی حضور خواهند داشت.


به گزارش دفاع شخصی به نقل از ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی فهرست کامل نفرات حاضر در رقابت های جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی مردان و کشتی زنان را منتشر نمود.
در مجموع ۵۰۵ کشتی گیر از ۵۱ کشور در این رقابت ها به میدان می روند که نشان دهنده استقبال خوب کشورهای مختلف از این رویداد با وجود شیوع ویروس کرونا در جهان است.
در کشتی آزاد و فرنگی مردان در مجموع ۳۹۸ کشتی گیر در جام جهانی انفرادی در صربستان به روی تشک می روند، از این تعداد ۲۱۳ آزادکار و ۱۸۵ فرنگی کار عازم صربستان می شوند.
از این تعداد در مجموع ۲۲ آزاد و فرنگی کار که در رقابت های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان موفق به کسب مدال های طلا، نقره و برنز شدند در جام جهانی به میدان می روند.
در حالی که بعد از ماه ها تعطیلی رقابت های مختلف، کشورهای مختلف با حضور خود اهتمام در محک کشتی گیران خود برای حضور در رقابت های کسب سهمیه المپیک یا المپیک ۲۰۲۰ هستند، ایران تنها با ۲ آزادکار در ۲ وزن ۵۷ و ۶۵ و ۲ فرنگی کار در اوزان ۸۷ و ۹۷ کیلوگرم در این مسابقات حاضر می شود.
روسیه بعنوان قدرت برتر کشتی جهان با عنوان داران جهان و المپیک و با تیم های کامل در ۱۰ وزن کشتی آزاد و ۱۰ وزن کشتی فرنگی در جام جهانی صربستان حضور خواهد داشت.
کشورهایی مثل آمریکا، ژاپن و کوبا نیز به سبب نگرانی از شیوع ویروس کرونا قید حضور در این رقابت ها را زدند.
عبدالرشید سعدالله یف ملقب به تانک روس با ۵ طلای جهان و المپیک شاخص ترین چهره حاضر در این مسابقات است که حضور او مورد توجه اتحادیه جهانی کشتی قرار گرفته است.




منبع:

1399/09/22
12:27:09
5.0 / 5
900
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد