دفاع شخصی

برنامه های فدراسیون ورزش های زورخانه ای و كشتی پهلوانی در دهه فجر

برنامه های فدراسیون ورزش های زورخانه ای و كشتی پهلوانی در دهه فجر

به گزارش دفاع شخصی سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی از ویژه برنامه های بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از سوی  جامعه بزرگ این رشته اصیل و ایرانی اطلاع داد.



به گزارش دفاع شخصی به نقل از ایسنا، مهرعلی باران چشمه ضمن تشکر از زحمات همه دلسوزان ورزش زورخانه ای بخصوص هیات های استانی در ارتباط با ترویج فرهنگ پهلوانی از راه توسعه این رشته کهن و تاریخی اظهار داشت: ویژه برنامه های بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توسط جامعه بزرگ این رشته اصیل و ایرانی با شکوه بیشتر برگزار می شود.

سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای عنوان کرد: برنامه ای برای صبحگاه یوم الله ۱۲ بهمن در زورخانه ملی شهید فهمیده تدارک دیده شده و همزمان با روز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) زنگ زورخانه های تمام استان های کشور با عنوان «زنگ انقلاب» به صدا درخواهد آمد.

وی افزود: برگزاری اولین دوره مسابقه نقاشی در رده سنی ۶ تا ۱۲ سال با مبحث فرهنگ پهلوانی یادواره دانشمند شهید محسن فخری زاده، آغاز قضاوت رقابت های مجازی میل گیری جام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بازدید از زورخانه ها، انجام ورزش صبحگاهی با ضرب و زنگ زورخانه در شبکه های استانی، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، دیدار و تجلیل از فرمانده نیروی هوایی و تجلیل از فعالان ورزش زورخانه ای و مروجین فرهنگ پهلوانی در نیروی هوایی همراه با اجرای چند صد نفری باستانی کاران ارتش، عیادت از پیشکسوتان ورزش پهلوانی و زورخانه ای و مرشدی، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار انقلاب اسلامی، انجام ورزش زورخانه ای با عنوان بزرگداشت شهدای صنعت فضایی (شهید طهرانی مقدم) و حضور پررنگ جامعه زورخانه ای در مراسم های گرامیداشت این ایام از دیگر برنامه های مدنظر است.

سرپرست فدراسیون پهلوانی تصریح کرد: آیین تاریخی و خداپسندانه جشن گلریزان جامعه ورزش کشور با همکاری ستاد دیه استان ها و اتاق اصناف به نفع مادران زندانی جرایم غیرعمد در زورخانه ملی شهید فهمیده تهران برگزار می گردد. این مراسم روز چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه به مناسبت گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و روز زن برگزار می شود.





منبع:

1399/11/11
22:01:44
0.0 / 5
950
مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد