دفاع شخصی
رئیس فدراسیون تكواندوی بلغارستان:

می خواهیم از تجربه بالای تیم ایران استفاده نمائیم

می خواهیم از تجربه بالای تیم ایران استفاده نمائیم

دفاع شخصی: رئیس فدراسیون تکواندوی بلغارستان بر جایگاه ویژه ایران در تکواندوی جهان اصرار کرد و خواهان استفاده از تجربیات رئیس فدراسیون تکواندو شد.


به گزارش دفاع شخصی به نقل از ایسنا، اسلاوی بینف، درباره حضور در ایران و درخواست اردوی مشترک با تیم ملی تکواندوی ایران، اظهار داشت: ایران تیم بسیار خوبی است و همیشه جزو یکی از ۳ تیم برتر جهان بوده است. هدف ما موفقیت در رقابت های گزینشی المپیک در قاره اروپا است و برگزاری اردوی مشترک با ایران کمک زیادی به ما در این راه خواهدنمود. خواستیم از تجربه بالای تیم ایران استفاده نمائیم.
او اضافه کرد: شخصا نیز به ایران آمدم تا از تجربه پولادگر در ریاست فدراسیون تکواندو استفاده کنم. اساسا اردوی مشترک با ایران و هم چنین حضور تیم ایران در اردوی مشترک در کشور بلغارستان و تورنمنت بشیار مثمر ثمر خواهد بود.
رئیس فدراسیون تکواندوی بلغارستان با تاکید بر جایگاه فنی مربیان ایران در جهان، اظهار داشت: ایران علاوه بر ورزشکاران درجه یک از مربیان خوب نیز بهره می برد. نفراتی مثل آقای حسن ذوالقدری مدیر فنی تیم ما که فرزندش نیز سرمربی تیم ملی بلغارستان است.
بینف درباره میزبانی بلغارستان از رقابت های بین المللی، اشاره کرد: می خواهیم رقابت های مختلف تکواندو را میزبانی نماییم. ما حمایت خوبی از دولت و وزارت ورزش بلغارستان در این راه داریم. باید تلاش نماییم تا تکواندوی کشورمان را به سمت موفقیت های بزرگ ببریم و میزبانی مسابقات تاثیر زیادی در این راه خواهد داشت. می دانیم این میزبانی ها ریسک دارد اما به دنبال پیشرفت تکواندو هستیم.
نایب رئیس اتحادیه تکواندوی اروپا، با اشاره به اینکه همکاری نزدیک با ایران تاثیر زیادی در رشد تکواندوی بلغارستان خواهد داشت، اظهار داشت: از ایران به خاطر میزبانی خوب تشکر می کنم. می دانید درباره ایران نظر مثبتی دارم و این را در جلسات مختلف بیان کرده ام.




منبع:

1399/12/03
12:35:43
0.0 / 5
789
مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد