دفاع شخصی

خط خوردن ولاسوف و چاكوتادزه قبل از اعزام به كشتی گزینشی المپیك

خط خوردن ولاسوف و چاكوتادزه قبل از اعزام به كشتی گزینشی المپیك

در حالیکه قرار بود رومن ولاسوف و داویت چاکوتادزه دو دارنده مدال طلای المپیک عازم رقابت های گزینشی المپیک در قاره اروپا شوند، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی روسیه در واپسین لحظات نام آنها را خط زد.


به گزارش دفاع شخصی به نقل از ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی از تصمیم غیرمنتظره روس ها در خط زدن نام دو قهرمان المپیک خود قبل از رقابت های کشتی گزینشی المپیک در قاره اروپا اطلاع داد.
رومن ولاسوف دارنده ۲ طلای المپیک و ۲ طلای جهان پیش از این قرار بود بعنوان نماینده وزن ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی روسیه در رقابت های گزینشی المپیک به میدان برود اما در آستانه اعزام به این رقابت ها نام وی خط خورد و الکساندر چهرکین دارنده مدال طلای جهان ۲۰۱۸ جانشین او شد.
پیش از این ولاسوف در فاصله ۲ هفته مانده به رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۱۸ هم به علت مصدومیت زانو جای خویش را به چهرکین داد و این کشتی گیر موفق شد در اولین تجربه جهانی اش به مدال باارزش طلای جهان در وزن ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی برسد.
با این اوصاف و در صورتیکه چهرکین موفق به کسب سهمیه المپیک شود باید وی را هم بعنوان یکی از مدعیان پوشیدن دوبنده روسیه در المپیک توکیو بدانیم.
همینطور از دیگر تصمیمات جالب توجه روس ها که نشان داده است برخلاف کشتی ایران توجهی به نام و عنوان کشتی گیران خود ندارند، میلاد علیرزایف دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال ۲۰۱۹ جهان در وزن ۸۲ کیلوگرم جانشین داویت چاکوتادزه قهرمان المپیک ۲۰۱۶ شد.
انتخاب این کشتی گیر جوان در حالی است که وی پیش از این در وزن ۸۲ کیلوگرم کشتی گرفته و برای نخستین بار مقرر است در وزن المپیکی ۸۷ کیلوگرم برای روسیه در رویداد مهم کسب سهمیه المپیک به میدان برود.
سرگئی سمنوف روس دارنده مدال های طلای جهان و برنز المپیک دیگر نماینده کشتی فرنگی روسیه در مجارستان است که در سنگین وزن به میدان می رود.
رقابت های کشتی گزینشی المپیک در قاره اروپا، از روز پنج شنبه(۲۸ اسفند) به مدت ۳ روز در بوداپست مجارستان برگزار می گردد.




منبع:

1399/12/29
13:28:37
0.0 / 5
781
مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد