دفاع شخصی
كار سختی در پاریس داریم

روحانی: برای انتخاب نماینده سنگین وزن تا قهرمانی اروپا صبر می نماییم

روحانی: برای انتخاب نماینده سنگین وزن تا قهرمانی اروپا صبر می نماییم

به گزارش دفاع شخصی مربی تیم ملی کاراته اظهار داشت: برای کسب سهمیه سوم المپیک باید در رقابت های پاریس بعنوان آخرین مرحله از مسابقات گزینشی به میدان برویم.



حسن روحانی پس از آخر رقابتهای لیگ جهانی پرتغال ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر اظهار داشت: دومین مرحله از رقابتهای «کاراته وان» در سال ۲۰۲۰ آخرین تورنمنتی بود که امتیاز آن در رنکینگ المپیکی کاراته کاها محاسبه می شد. همین مساله سبب شده بود تا کاراته کاهای مدعی حضور در المپیک در بهترین شرایط فنی خود به لیسبون سفر کنند. از قبل پیشبینی کرده بودیم که اینجا مسابقات دشوار و سطح بالایی را شاهد باشیم.
وی اضافه کرد: واقعاً مبارزات با کیفیتی انجام شد، بسیاری از قهرمانان پر مدال کاراته دنیا روی تاتامی لیسبون باخته و بعضی از آنها حتی به مدال هم نرسیدند. جای تماشاگران در سالن برگزاری مسابقات خالی بود تا مبارزات جذاب و دیدنی که با اجرای تکنیک های زیبا همراه بود را تماشا کنند.

مربی تیم ملی افزود: تیم ملی کاراته ایران عملکرد فوق العاده ای در این رقابتها داشت و در بین همه تیم های شرکت کننده دو نماینده ما به دیدار فینال رسیدند. سجاد گنج زاده هم باید به فینال می رسید که در چند ثانیه و روی اشتباه تاکتیکی نتیجه را واگذار کرد. با این وجود در بخش کومیته مردان عنوان قهرمانی را با سه مدال طلا، نقره و برنز کسب کردیم و اگر مدال های کاتای تیمی که در المپیک هم محاسبه نمی گردد، نبود در مجموع نایب قهرمان شده بودیم.
روحانی در مورد شکست عسگری در مبارزه نهایی اظهار داشت: بهمن عملکرد بسیار خوبی در این رقابتها داشت. این رقابتها تجربه خوبی برای بهمن بود که می تواند از آن در المپیک بهترین استفاده را ببرد. وی در همه مبارزات خود از رقیب برتر بود. در دیدار پایانی هم توانست برنده باشد، ولی «بوسا» رقیب باهوشی بود که روی کوچک ترین اشتباه موفق به کسب سه امتیاز شد. البته این مدال نقره برای بهمن خیلی پرارزش بود تا در مدت زمان باقی مانده تا المپیک روی نقاط ضعف و قوت خود کار کند.
وی در مورد شرایط سهمیه دوم ایران برای حضور در المپیک اظهار داشت: برای تعیین نماینده وزن ۷۵+ کیلوگرم باید تا بازی های قهرمانی اروپا صبر نماییم. هم پورشیب و هم گنج زاده عملکرد بسیار خوبی در این رقابتها داشتند. ولی این رقابتها هم مشخص نکرد که کدام راهی توکیو می شود. عملکرد و نتایج «آکتاش» ترکیه ای در آن مسابقات در این مورد خیلی تاثیر گذار است و تکلیف را مشخص خواهد نمود.
روحانی در انتها اظهار داشت: نماینده ما در پاریس برای کسب سهمیه خیلی کار سخت و دشواری پیش رو خواهد داشت. در وزن ۶۷- کیلوگرم چند کاراته کا خوب دنیا همچون نماینده برزیل و ترکیه که آمده بودند در لیسبون سهمیه خویش را قطعی کنند، به این مهم دست نیافتند تا به فکر پاریس باشند. با عنایت به این که مسابقات پس از مرحله مقدماتی به صورت دوره ای برگزار می شود، واقعاً کار بسیار سختی پیش رو داریم. در مدت زمان باقی مانده باید بیشتر روی این وزن تمرکز نماییم تا با بهترین شرایط نماینده خویش را روانه تاتامی پاریس نماییم.


منبع:

1400/02/16
18:06:52
5.0 / 5
1147
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد