دفاع شخصی

وقتی فدراسیون بدنسازی مدعی یك مسابقه تلویزیونی می شود

وقتی فدراسیون بدنسازی مدعی یك مسابقه تلویزیونی می شود

دفاع شخصی: فدراسیون بدنسازی در حالی مدعی توافق دو جانبه با صدا و سیما برای پخش مسابقه ای تحت عنوان ˮتهمتنˮ شده که عوامل این برنامه این مساله را انکار کرده اند.


به گزارش دفاع شخصی به نقل از ایسنا، در ایام اخیر فدراسیون بدنسازی از توافق دو جانبه با صدا و سیما برای تدارک و پخش مسابقه ای تحت عنوان "تهمتن" از شبکه نسیم آگاهی داد و اعلام نمود ورزشکاران بعد از حضور در آزمون این فدراسیون می توانند در این مسابقه تلویزیونی شرکت نمایند.
بر همین اساس سرپرست انجمن بدنسازی این فدراسیون در مصاحبه ای که یازدهم اردیبهشت بر روی سایت فدراسیون قرار گرفت، اعلام نمود: "طبق توافق فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و صداوسیما، مسابقه تهمتن بین ورزشکارانی که از جانب فدراسیون بدنسازی معرفی شوند، انجام خواهد شد. این اتفاق خوشحال کننده ای بشمار می رود که با پخش این برنامه، پای بدنسازها و فیتنس کارها که آمادگی جسمانی بالایی دارند، به تلویزیون باز خواهد شد. به همین دلیل لازم است از افراد داوطلب در این رقابت، آزمون های ورودی گرفته شود."
در ادامه نیز تیزر مربوط به انجام آزمون ورودی از ورزشکاران با لوگوی فدراسیون و حامی مالی اش نیز منتشر گردید.

حال با گذشت چند روز از اعلام رسمی فدراسیون بدنسازی، رضا نصیری، تهیه کننده و کارگردان مسابقه تلویزیونی"تهمتن" درباره اعلام رسمی فدراسیون بدنسازی در خصوص اینکه این برنامه برمبنای قرارداد فدراسیون بدنسازی و صدا و سیما تهیه و پخش می شود، اظهار داشت: " به هیچ عنوان این طور نیست. تمام فدراسیون های ورزشی می توانند درگیر این مسابقه شوند و ورزشکاران خودرا به ما معرفی کنند، اما در نهایت انتخاب با تیم برنامه ساز است و فدراسیون ها تنها می توانند نقش مشورتی داشته باشند. حتی افرادی هم که در قالب هیچ فدراسیون ورزشی فعالیت نکرده باشند نیز می توانند در این مسابقه خودرا محک بزنند؛ حتی یک کشاورز در دورترین نقطه کشور."

او تاکید کرده فدراسیون بدنسازی نیز همانند دیگر فدراسیون ها تنها می تواند ورزشکارانی را برای حضور در این مسابقه معرفی نماید و حتی برگزاری آزمون و انتخاب اینکه کدام یک از ورزشکاران در مسابقه حاضر شوند بر عهده عوامل برگزاری مسابقه است.

حال معین نیست چرا مسئولان فدراسیون بدنسازی مدعی قرارداد دو طرفه و انحصاری با صدا و سیما برای تهیه و پخش این مسابقه تلویزیونی شده اند؟




منبع:

1400/02/24
22:15:52
5.0 / 5
1004
تگها: بدن , تیم , رقابت , سایت
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد