دفاع شخصی

شرایط كسب سهمیه كاراته برای بازی های جهانی بیرمنگام

شرایط كسب سهمیه كاراته برای بازی های جهانی بیرمنگام

به گزارش دفاع شخصی فدراسیون جهانی کاراته شرایط کسب سهمیه حضور در بازی های جهانی بیرمنگام را اعلام نمود که طی آن هر کشور می تواند در هر رده تنها یک نماینده در این رقابتها داشته باشد.



به گزارش دفاع شخصی به نقل از مهر، شهر بیرمنگام در ایالات متحده تیرماه سال آینده میزبان بازی های جهانی ۲۰۲۲ است که طی آن رقابتهای کاراته طی روزهای ۱۷ و ۱۸ تیرماه برنامه ریزی شده است. بر همین مبنا فدراسیون جهانی مراحل کسب سهمیه را برای حضور در این مسابقات سه مرحله اعلام نمود.
در اولین مرحله نفراتی که در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ امارات موفق به کسب مدال های طلا و نقره می شوند به همراه دارنده مدال برنزی که در رنکینگ جهانی پس از آخر این مسابقات جایگاه بهتری داشته باشد، بلیط سفر به توکیو را دریافت می کنند. نکته این که دارنده مدال برنز دوم در صورتیکه بعد از رنکینگ اعلام شده در ۱ مارس ۲۰۲۲ رنکینگ بالاتری داشته باشد جایگزین نفر دارنده مدال نخست می شود.
اما در مرحله دوم سه سهمیه به سه نفر نخست رنکینگ هر رده در تاریخ ۱ مارس ۲۰۲۲ تعلق خواهد گرفت. در صورت حضور نفراتی که در اولین مرحله کسب سهمیه کرده اند در میان نفرات اول تا سوم رنکینگ، کاراته کاهای بعدی طبق جایگاه در رنکینگ انتخاب خواهد شد.
در مرحله سوم یک سهمیه به میزبان که در رنکینگ ۱ مارس ۲۰۲۲ بالاترین جایگاه را داشته باشد تعلق خواهد نمود. در این مورد هم اگر میزبان نماینده در هر رده ای نداشته باشد، بدون در نظر گرفتن شرایط میزبانی، سهمیه به کاراته کایی که در آن تاریخ بالاترین رنک را داشته باشد تعلق می گیرد.
کاراته که سابقه ده دوره حضور در این بازی های را دارد، بعد از چند دوره غیبت بار دیگر به بازی های جهانی باز گشته و مقرر است در دو بخش کاتا و کومیته با نزدیک به ۹۰ ورزشکار در ۱۲ رده شاهد رقابت کاراته کاها باشد.

1400/03/13
11:42:34
5.0 / 5
1274
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد