دفاع شخصی
علیرضا رضایی:

فدراسیون کشتی صحبتی با من نداشته است

فدراسیون کشتی صحبتی با من نداشته است

دارنده مدال های نقره المپیک و برنز جهان در سنگین وزن کشتی آزاد اظهار داشت: فدراسیون کشتی هیچ صحبتی با من برای سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد نداشته است.



علیرضا رضایی در گفتگو با ایسنا، ضمن اشاره به مطرح شدن نامش بعنوان یکی از ۴ گزینه فدراسیون کشتی برای هدایت تیم ملی کشتی آزاد، اظهار نمود: اصلا در جریان این مورد نیستم و این مورد را تکذیب می کنم. هیچگونه صحبتی از جانب مسؤلان فدراسیون کشتی با من انجام نشده و از من درخواستی برای عرضه برنامه نداشته اند.

دارنده مدال های نقره المپیک و برنز جهان، اضافه کرد: چه درباره تیم بزرگسالان و یا تیم جوانان که چندی قبل هم نام بنده عنوان شد، فدراسیون کشتی صحبتی با من نداشته است. اگر هم صحبت می شد، بنده برنامه های خاص خودم را داشتم و چشم بسته مسئولیتی را قبول نمی کنم.

وی تصریح کرد: رسم بر این است پیش از این که نام کسی را بعنوان گزینه برای سمتی مطرح نماییم، باید با او صحبت نماییم و ببینیم آیا می خواهد جزو گزینه ها باشد یا نه و اصلا برنامه ای برای این سمت دارد یا خیر. نحوه انتخاب سرمربی به این شکل نیست که بدون هماهنگی نام کسی را بعنوان گزینه مطرح نماییم و نامش را بر سر زبان ها بیاندازیم.

رضایی در ادامه درباره عملکرد ملی پوشان کشتی آزاد ایران در المپیک توکیو، اظهار داشت: کادر فنی زحمات خویش را کشید و جا دارد به آنها خسته نباشید بگویم. کادر فنی با عنایت به شرایط و توانی که داشت تمام تلاش خویش را به کار گرفت. تیم ملی یک سال سخت را با عنایت به انتشار کرونا پشت سر گذاشت اما در نهایت نتیجه ای که در المپیک بدست آمد متناسب با میزان زحمات کشتی گیران نبود. به هر حال میدان المپیک میدان دشواری است و امکان دارد روز کشتی گیر نباشد و یا از لحاظ جسمی و روحی مشکل داشته باشند و به نتیجه دلخواه نرسند.





منبع:

1400/05/23
11:24:17
5.0 / 5
910
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد