دفاع شخصی
استكی:

بوکسورهای باتجربه هم در اردو انتخابی می زنند

بوکسورهای باتجربه هم در اردو انتخابی می زنند

سرمربی تیم ملی بوکس اظهار داشت: ما برای انتخاب بوکسورها تنها یک راه داریم که آن هم مسابقات انتخابی است.


علیرضا استکی در گفتگو با ایسنا، درباره برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس توضیح داد: ما دیگر مسابقات انتخابی آن چنانی نداریم و حدودا ۷ تا ۸ نفر از بوکسورهای مد نظر خویش را برگزیده ایم که در کنار آنها، از نفرات جدید هم استفاده می نماییم.
او افزود: در بعضی از اوزان هم یکسری بوکسور جدید را مد نظر داریم که به آنها گفته ایم حتما باید در انتخابی های درون اردویی شرکت نمایند تا در صورت ممکن، جواز حضور در تیم ملی را کسب کنند.
سرمربی تیم ملی بوکس ایران درباره افراد قدیمی و باتجربه تر که خواهان حضور در تیم هستند هم اظهار داشت: چند نفر از قدیمی ها هم تقاضا کرده اند که در ترکیب تیم حضور یابند، اما اگر بخواهند وارد تیم شوند باید در مبارزه انتخابی مشت بزنند. یکسری اوزان هم جوانان هستند که آنها را هم باید در انتخابی درون اردویی بسنجیم.
او درباره روزبهانی هم اظهار داشت: در صحبت هایی که با احسان داشتم، به او تاکید کرده ام که اگر می خواهد در تیم ملی باشد باید مبارزه انتخابی بزند. او هم با این صحبت بنده موافقت کرده است.
استکی در انتها اظهار داشت: به صورت کلی تا هم اکنون حدودا حضور ۱۰ نفر در اردوها حتمی است و ۲۵ نفر دیگر هم وارد تمرینات خواهند شد تا مبارزه انتخابی درون اردویی بزنند. در نهایت از بین این ۳۰ تا ۴۰ نفر بوکسورهای نهایی تیم ملی را انتخاب خواهیم کرد.
او در مورد احتمال برگزاری اردوی مشترک با کوبا هم اظهار داشت: من برنامه های خودم تا بازی های آسیایی را به فدراسیون عرضه کرده ام، فدراسیون هم همیشه تا آنجایی که امکانش بود برنامه ها را عملی کرده است. مطمئنا اگر طبق برنامه پیش برویم، در بازی های آسیایی دست پر خواهیم بود.
استکی زمان شروع اردوهای تیم ملی را هم ۱۵ شهریور ماه اعلام نمود.



1400/05/29
14:13:44
5.0 / 5
1034
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد