دفاع شخصی

رقابتهای تكواندو انتخابی المپیك در اروپا به تعویق افتاد

رقابتهای تكواندو انتخابی المپیك در اروپا به تعویق افتاد

به گزارش دفاع شخصی شرایط حاد شیوع کرونا در بعضی کشورهای اروپایی تعویق رقابتهای انتخابی المپیک در قاره سبز را به دنبال داشت.



به گزارش دفاع شخصی به نقل از مهر، بر مبنای برنامه قبلی این رقابتها قرار بود طی روزهای ۳۰ و ۳۱ ژانویه (۱۱ و ۱۲ بهمن ماه) به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه برگزار گردد که به علت آماده نشدن برخی کشورها برای حضور در این رقابتها به علت شیوع کرونا به تعویق افتاد.
این رقابتها ابتدا قرار بود در شهر میلان برگزار گردد که به علت پاندمی کرونا در ایتالیا، میزبانی به روسیه در شهر مسکو واگذار شد که در نهایت این کشور هم به علت مشابه از میزبانی انصراف داد. پس از آن اتحادیه اروپا میزبانی را بلغارستان در شهر صوفیه داد.
«پراگالوس» رئیس اتحادیه تکواندو اروپا چندی قبل به کشورهای عضو اطمینان داده بود که رقابتهای انتخابی المپیک در صورتی برگزار می شود که همه کشورها شرایط حضور در این مسابقات را داشته باشند.
پس از برگزاری موفقیت آمیز جام باشگاههای اروپا، هفته آینده مسابقات قهرمانی رده های سنی پایه قاره سبز هم به میزبانی بوسنی برگزار می شود و در جریان این رقابتها اتحادیه تکواندو اروپا در مورد تاریخ جدید و نهایی برگزاری مسابقات انتخابی اروپا که احتمالاً فروردین ماه باشد، تصمیم گیری خواهد نمود.

1399/09/14
12:32:02
5.0 / 5
839
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد