دفاع شخصی

سند همكاری فدراسیون كشتی و شهرداری مشهد به امضا رسید

سند همكاری فدراسیون كشتی و شهرداری مشهد به امضا رسید

سند همکاری فدراسیون کشتی با شهرداری مشهد در حضور شهردار و رئیس هیات کشتی خراسان رضوی به امضا رسید.



به گزارش دفاع شخصی به نقل از ایسنا، پس از رونمایی از سند استراتژیک توسعه کشتی با حضور علی نژاد، درحالی که شهردار مشهد و مسعود ریاضی رئیس هیات کشتی خراسان رضوی نیز در جلسه حضور داشتند، علیرضا دبیر اظهار داشت: تجربه ۱۱ ساله در کار شهری دارم. کار کردن در شهر واقعا دشوار است. به شهرهای بزرگ که می رویم با شهردارها صحبت می نماییم. مشهد قهرمان المپیک و جهان داشته است. امیر و رسول خادم، زینل نیا و خدایی قهرمانان بزرگی بودند اما امروز مشهد ملی پوش ندارد. در سه سال آینده اتفاقاتی می افتد. کاری که دکتر کلایی برای کشتی انجام داد ثمره اش در آینده دیده می شود.

در ادامه محمدرضا کلایی شهردار مشهد اظهار داشت: این سند استراتژیک کشتی خیلی عملیاتی است و کسی که این سند را سفارش داده مشخص است که دنبال کار است. ان شاءالله که اجرائی شود. البته ماده ۴ که مربوط به اهداف کمی و زیر ساختی است را دبیر زودتر آغاز نموده است.

وی افزود: مقرر است در نقاطی که می شود استعدادیابی کرد، این کار را انجام دهیم. در نقاط کم برخوردار در مشهد کار بیشتری انجام می شود. جام سیدجعفر موسوی را داشتیم که امیدوارم در تقویم سالانه جا بیفتد تا جام فاخری را برگزار نماییم. در لیگ برتر یک تجربه داشتیم که می خواهیم در هر دو بخش آزاد و فرنگی فعال تر شویم.

شهردار مشهد افزود: کار ما بیشتر زیرساختی است و مجموعا امیدوارم در چند موضوع با رویکرد استعدادیابی و توجه به نوجوانان و برگزاری مسابقات و در موضوع تجهیز و زیرساخت ها کار نماییم. ما خیلی دنبال این هستیم که یک رویداد جدی را برگزار نماییم. المپیک اکو را داریم در پنج رشته که کشتی جزو آنست. نیمه دوم تابستان آینده به نظر می توانیم این رقابت ها را برگزار نماییم.

در ادامه علیرضا دبیر نیز افزود: مقرر است پنج خانه کشتی ظرف سه ماه آماده شود. فدراسیون ۲۰ سال بابت توسعه کشتی در مشهد بهره بردار آن خواهد شد.




1399/11/01
12:49:42
0.0 / 5
726
مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد