دفاع شخصی
با تاكید بر كیفیت رقابت ها؛

زهرا ناطقی: مسابقات باشگاهی ووشو بانوان در حد رویدادهای جهانی بود

زهرا ناطقی: مسابقات باشگاهی ووشو بانوان در حد رویدادهای جهانی بود

به گزارش دفاع شخصی نایب رییس فدراسیون ووشو اظهار داشت: پس از یک سال دوری از مسابقات، شاهد رقابت های جذابی بین بهترین های ووشو بانوان در قالب لیگ بودیم.



زهرا ناطقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شرایطی که در یکسال گذشته به لحاظ شیوع ویروس کرونا بر دنیا گذشت، نه فقط زندگی مردم که ورزش را نیز تحت شعاع قرار داد، ولی ما در فدراسیون ووشو ورزش را تعطیل نکردیم و برنامه هایی را در فضای مجازی تدارک دیده و اجرا کردیم که بسیار مورد توجه خانواده ووشو قرار گرفت و حتی ثمرات آنرا در لیگ شاهد بودیم.
وی به رقابتهای لیگ برتر هم اشاره نمود و اظهار داشت: واقعاً رئیس فدراسیون اهتمام زیادی برای برگزاری این مسابقات در سطح کمی و کیفی بالا داشت. به صورتی که همه تیم ها به این نکته اذعان داشتند که رقابت هایی متفاوت با سال های گذشته شاهد بودیم تا آن حد که در اندازه های مسابقات بزرگ جهان اجرا شد.
نایب رئیس فدراسیون ووشو افزود: حضور چهار تیم در این رقابتها موجب شد بهترین های ووشو ایران در بخش بانوان در غالب این مسابقات به میدان بروند. این درست که ووشوکاران یکسال از میدان مسابقه دور بودند، ولی در مجموع مسابقات سطح بالایی را به لحاظ فنی از طرف بانوان ووشوکار در هر دو بخش تالو و ساندا نظاره گر بودیم.
ناطقی به تست های کرونا هم اشاره نمود و اظهار داشت: از کلیه ورزشکاران، مربیان و داوران تست های کرونا پیش از شروع مسابقات گرفته شد که هیچ کدام مثبت نبود و در جریان مسابقات نیز شیوه نامه های بهداشتی با دقت نظر بیشتری اجرا شد تا خدای نکرده برای کسی مشکل ایجاد نشود.
نایب رئیس فدراسیون ووشو در آخر به رقابتهای قهرمانی کشور هم اشاره نمود و اظهار داشت: اسفندماه مسابقات قهرمانی کشور که حکم انتخابی تیم ملی را دارد در چهار رده سنی و در تهران برگزار می شود و فدراسیون برای برگزاری این رقابتها کلیه شیوه نامه هایی که برای لیگ در نظر گرفته شده بود را اجرا خواهدنمود.


منبع:

1399/11/19
20:44:27
0.0 / 5
932
مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد