دفاع شخصی
در قالب موسسه خیریه محمدجواد ابراهیمی؛

آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیرعمد با كمك محسن چاوشی و كشتی گیران

آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیرعمد با كمك محسن چاوشی و كشتی گیران

موسسه خیریه آزادکار تیم ملی با اهدای 150 میلیون تومان به انجمن پشتیبانی از زندانیان قائم شهر موجب آزادی 15 زندانی جرایم غیرعمد شد.



مجتبی ابراهیمی مدیر موسسه خیریه محمد جواد ابراهیمی ازادکار شاخص تیم ملی ایران، در گفت و گو با ایسنا، اظهار نمود: خوشبختانه با کمک برخی از اهالی کشتی و هنرمندانی همچون محسن چاوشی، مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داده شد و این افراد به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشتند.

وی اضافه کرد: این ۱۵ زندانی در مجموع مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان بابت مهریه، بدهی و... بدهکار بودند که با پیگیری مسئولان انجمن پشتیبانی از زندانیان قائمشهر و گذشت افراد طلبکار، این مبلغ به یک چهارم کاهش پیدا کرد تا زمینه آزادی این ۱۵ زندانی مهیا شود.

مجتبی ابراهیمی با قدردانی از حمایت های اهالی ورزش و هنر در یاری رساندن به موسسه خیریه محمد جواد ابراهیمی، اظهار داشت: برنامه های مختلفی را برای کمک به نیازمندان و آزادی تعداد بیشتری از زندانیان جرایم غیر عمد دنبال می نماییم و امیدوارم در این راه بتوانیم به افراد نیازمند کمک نماییم.

وی در آخر اظهار داشت: این موسسه ماه گذشته با حضور مسئولان استان مازندران و برخی از اهالی جامعه کشتی رسما کار خودرا با هدف کمک به افراد نیازمند و آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شروع کرد و خوشبختانه در همین مدت کوتاه اقدامات خوبی با کمک خیرین صورت گرفت.




1399/12/10
22:19:28
0.0 / 5
889
تگها: تیم , ورزش
مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد