دفاع شخصی

اعلام برنامه اردوهای تیم ملی تكواندو

اعلام برنامه اردوهای تیم ملی تكواندو

دفاع شخصی: فدراسیون تکواندو برنامه اردوی آماده سازی تیم ملی را در سال جدید اعلام نمود.



به گزارش دفاع شخصی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، اردوی تیم های ملی تکواندو و پاراتکواندو مردان و زنان در سال ۱۳۹۹ تمام می شود. تیم ملی تکواندو بانوان که با ترکیب مهلا مؤمن زاده، غزل سلطانی، ناهید کیانی، کوثر اساسه، پریسا جوادی، یلدا ولی نژاد، ملیکا میرحسینی و زهرا پوراسماعیل در تورنمنت بین المللی ترکیه شرکت کرده بود بلافاصله بعد از بازگشت از این رویداد، امروز (یکشنبه - ۲۴ اسفندماه) اردوی خودرا به انتها رساند و از ۶ فروردین ماه ۱۴۰۰ مرحله جدید تمرینات خودرا شروع می کند.
هدایت این نفرات برعهده مهرو کمرانی بعنوان سرمربی و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی بعنوان مربیان است.
همچنین مرحله پایانی تمرینات دو ملی پوش المپیکی پاراتکواندو در سال ۱۳۹۹ که به میزبانی جزیره کیش در حال برگزاری بود، امروز (یکشنبه - ۲۴ اسفندماه) به پایان رسید.
مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی دو ملی پوش پاراتکواندو کشورمان هستند که موفق به کسب سهمیه بازی های پارالمپیک توکیو شده اند و تمرینات خودرا زیر نظر پیام خانلرخانی بعنوان سرمربی و مهدی احمدی بعنوان مربی پیگیری می کنند.
تمرینات تیم ملی پاراتکواندو بانوان با ترکیب رایحه شهاب، فاطمه دودانگه، رزا ابراهیمی و مریم عبدالله پور امروز (یکشنبه - ۲۴ اسفندماه) تمام می شود و مرحله جدید تمرینات از ۷ فروردین ماه شروع می شود.
تیم ملی تکواندو مردان کشورمان نیز که بمنظور حضور در تورنمنت و اردوی مشترک با تکواندوکاران بلغارستان در این کشور به سر می برد، روز چهارشنبه - ۲۷ اسفندماه به ایران باز می گردد که هوگوپوشان به استراحتی چند روزه می روند و ۷ فروردین ماه مرحله جدید تمرینات خودرا شروع می کنند. آرمین هادی پور، میرهاشم حسینی، سجاد مردانی، سروش احمدی، حسین لطفی، امیرمحمد بخشی و مهران برخورداری نفرات حاضر در اردوی تیم ملی هستند.
هدایت این نفرات برعهده فریبرز عسکری بعنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی بعنوان مربی است.


منبع:

1399/12/25
23:35:16
0.0 / 5
1212
مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
دفاع شخصی self defense
self-defense.ir - مالکیت معنوی سایت دفاع شخصی متعلق به مالکین آن می باشد